Volledige versie bekijken : Doel en betekenis van ...



Phil O'Sophe
22 November 2006, 22:27
1) Waarvoor dient Ashampoo Win Optimiser en wat is het nut ervan?

2) Vraag van een ex-collega:
Weet iemand iets van "FLY" - Schedule recording setting ?

hartelijk dank!

W1nD0wS 3x P33
22 November 2006, 23:42
a good all rounder that can clean registry, speed up your hdd, clean ur hdd from old files or whatever... internet cookie history cleanouts, defragmenter, fixer verifyer, pc diagnostics, virus scanners, nd all the rest of it. i know theres programs that do it all eg. ontrack fix it

compuchrisje
23 November 2006, 00:09
Zoals de naam van het product al zegt, een optimizer voor windows, vanaf de start tot en met het afsluiten (en het ruimen van rommel na het werken).
Het is een heel degelijk programma, maar wel met voorzichtigheid en een grondige voorkennis te gebruiken. Ashampoo biedt regelmatig gratis oudere versies van zijn software aan, en ik durf er dankbaar gebruik van maken.

nielsvandesype
25 November 2006, 18:06
Zo goed is ashampoo win optimizer niet. Deze schoont je pc maar heel beperkt op en gebruikt voornamelijk standaardwindows tools.
De beste is toch tune up utilities maar hiervoor moet je betalen.

Yelleken
30 November 2006, 00:01
Waarvoor het dient:

WinOptimizer is een programma met met nuttige tools om uw Windows besturingssyteem te optimaliseren.
Het heeft eigelijk 5 onderdelen die je computer scannen en vrijmaken van bestanden die niet gebruikt orden of overbodig zijn.
Drive Cleaner, DLL Cleaner, Registry Cleaner, Internet Cleaner , Internet Tuner, StartUp Tuner

Wat je Fly vraag betreft kan je eens wat meer informatie geven erover? wat het is en doet zodat er iets makkelijker naar gezocht kan worden.

Phil O'Sophe
30 November 2006, 22:41
@Yelleken:

Nagevraagd: Fly ... is een bestand uit 'TV PVR' ;
dit is een programma om tv-beelden naar de pc te zenden (uiteraard met een
apparaat).
Bedankt toch Henk,
Georges

Yelleken
1 December 2006, 17:48
Ik heb er nog nooit van gehoord en heb er geen ervaring mee met FLY
maar ik hoop dat de eerste vraag toch beantwoord is

Phil O'Sophe
1 December 2006, 20:01
Ik heb er nog nooit van gehoord en heb er geen ervaring mee met FLY
maar ik hoop dat de eerste vraag toch beantwoord is


Eerste vraag inderdaad goed beantwoord; dank voor de reacties.
Sorry voor de verkeerde voornaam (Henk!!) in mijn vorige reactie.

Yelleken
1 December 2006, 20:38
hehe geeft niet hoor