Volledige versie bekijken : Numeriek toetsenbord...



boulle
23 November 2006, 20:27
Hallo, even een vraagje over mijn num toetsenbord. Het betreft hier een cherry toetsenbord dat ik onlangs, zo'n week of twee geleden heb aangeschaft.
Awel, sinds een dag of drie, werkt het numeriek toetsenbord niet meer. En wel zo, /*-+ en ins del enter en de andere fucnties doen het nog, maar ik kan geen cijfers meer typen. Ik heb al vanalles geprobeerd. (behalve een format, en dat ben ik niet van plan ook). Ook krijg ik een pieptoon als ik de num lock activeer.
En om het helemaal te gek te maken, op een andere account op de pc, werkt het allemaal of er niets gebeurd is!! Ik heb dit alleen voor op de 'hoofdaccount'.
Raar he? Heeft er iemand dit ook al meegemaakt?
Laat maar eens iets weten ok??
Groetjes!!!

boneless
24 November 2006, 10:33
Heb je nog een toetsenbord geinstalleerd staan? Soms moet je ze installeren voor de multimediaknoppen. Als er dan twee geinstalleerd staan willen ze nog wel eens moeilijk doen. Heb ik ook wel eens gehad.

boulle
27 November 2006, 22:42
Aha, idd. Na lang zoeken heb ik eindelijk gevonden wat het is. En idd, je hebt gelijk! Er stond hier nog ergens een HID toetsenbord geinstalleerd. Het vorige dus. Maar omdat ik dat nergens vond, tot nu toe, dacht ik dat het geen kwaad kon.
Txh man!!
Groetjes!!!

ghost
27 November 2006, 22:44
Ziet er naar uit opgelost ,dus zet er een slotje op.:)