Volledige versie bekijken : beveiligingsupdate MSXML4.0 (KB927978)



minoe
24 November 2006, 18:28
Heb hier een probleempje met een beveiligingsupdate met name
MSXML 4.0 SP2 Security Update (KB927978)
Als ik deze update installeer komt na enkele minuten het logo van de automatische updates terug.De updates zijn gereed voor installatie....
en ja ,het blijkt dezelfde te zijn.Als ik hem installeer staat hij wel niet tussen de software(updates weergeven).Iemand die een oplossing weet voor dit probleem.:damn:

cruwero
24 November 2006, 20:03
IK zie hem niet staan bij Microsoftupdate’s.
Dus weet ik niet hoe je hier aan komt:
Henk

ghost
24 November 2006, 20:43
En als je het eerst opslaat op uw harde schijf en daarna die update doet
klik hier (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=24B7D141-6CDF-4FC4-A91B-6F18FE6921D4&displaylang=en)

minoe
24 November 2006, 21:00
IK zie hem niet staan bij Microsoftupdate’s.
Dus weet ik niet hoe je hier aan komt:
Henk
Staat er bij mij ook niet tss omdat hij hem niet wil installeren blijkbaar.
Wel ambetant dat die update telkens terugkomt

compuchrisje
24 November 2006, 21:18
Blijkbaar ben je niet de enige, en niet alle tips hebben effect. Een eerste is alvast kijken in je Configuratischerm - software en laat ook de updates daarin verschijnen. (kan je links in het scherm als optie aanduiden). Kijk of dat gewraakte ding daar te vinden is, zo ja deïnstalleer het.
Ga terug naar microsoft update, maar kies nu zelf voor deze update én de locatie op je schijf waar je hem wilt hebben. Voordat je installeert schakel je je virusscanner uit. Lukt dit niet, moet je even terug naar microsoft naar dit (http://support.microsoft.com/kb/927978)adres.

Clioke16V
24 November 2006, 21:41
ik heb deze update verwijdert van m'n pc, stond ineens een nieuwe map bij prgram files die ik niet wou, dus weg ermee.

minoe
24 November 2006, 22:15
Heb hier al van alles geprobeerd maar die update komt telkens terug om hem te installeren.Als ik hem installeer heeft hij aan dat installatie voltooid is.
Ga dan kijken bij software(updates aangevinkt) maar staat daar nergens tussen.
Heb dan eens geprobeerd met zoekfunctie en hij stond onder program files maar die map was leeg.Begreep er niets meer van.
Heb dan nog maar eens verder gezocht met zoekfunctie en die update stond in de map windows prefetch.Die dan verwijderd maar nog altijd hetzelfde.
Welke update is dat eigenlijk ?Zo een ambetant beestje.Wat kan ik nu nog proberen.Misschien even automatische updates uitschakelen voor een tijdje ?
Weet het echt niet meer.Zou het te maken hebben met de firewall of zo van windows ?Heb een andere firewall en die van windows is uitgeschakeld

cruwero
24 November 2006, 22:32
Of kijk hier eens http://support.microsoft.com/kb/927978
Henk

minoe
24 November 2006, 22:59
Of kijk hier eens http://support.microsoft.com/kb/927978
Henk
Heb ik al gedaan.Daar ligt het hem juist.Men moet eerst verwijderen via software maar staat er nergens tussen

cruwero
24 November 2006, 23:09
Heb je soms Panda Platinium 2006 Internet Security (Antivirus) er op staan:
Henk

minoe
24 November 2006, 23:34
Heb je soms Panda Platinium 2006 Internet Security (Antivirus) er op staan:
Henk
Mcaffee internet security

cruwero
24 November 2006, 23:47
Je zou alle retgisterverwijzegingen er uit moeten halen:
Henk

minoe
25 November 2006, 00:00
Je zou alle retgisterverwijzegingen er uit moeten halen:
Henk
Wat bedoel je daarjuist mee

lacer
25 November 2006, 00:59
Vraag mij eigenlijk af of iemand het nut van inziet, met deze update ?
Ik heb inderdaad ook een logbestandje in mijn hoofdmap C en een lege map MSXML 4.0 bij progam files. Verder nog wat ?

minoe
25 November 2006, 14:56
Is me voorlopig gelukt denk ik.Alles verwijderd map MSXML4.0,MSXML4.ddl en MSXML4r.ddl(niet via software maar via zoekfunctie).Daarna automatische updates even in- en uitgeschakeld(was nodig anders lukte het niet op dezelfde manier) .Terug update gekregen,geinstalleerd en voorlopig krijg ik die vervelende zelfde update niet terug.Hopen dat het zo blijft.