Volledige versie bekijken : mp3 via dvd speler



frapat
26 November 2006, 10:35
Ik wil een mp3 cd maken die ik kan afspelen op mijn dvd-speler.
Mijn muziek staat in mappen geklasseerd.
Is er een mogelijkheid dat wanneer ik deze gebrand heb ik dan bij het afspelen op tv mijn mappen te zien krijg om zo te bepalen welke muziek ik wil horen.

Ik had eerder al eens ééntje geprobeerd, maar wanneer ik mijn schijfje in mijn dvd speler stak begonnen de liedjes gewoon te spelen.

Weet er iemand raad.

Groetjes

Baloeke
26 November 2006, 16:36
Heb je niet per toeval mp3 bestanden in je root gezet. Deze worden eerst gelezen

Fakke_Berto
26 November 2006, 18:32
Moet je dit eens proberen. Gewoon onder Iso een DVD vol mp3's branden en deze daarna in de DVD-speler steken. :D .

frapat
26 November 2006, 19:37
Baloeke,
heb gewoon mijn volledige map met muziek gesleept en dan gebrand.

Fakke Berto,
kan je iets duidelijker zijn. Heb nog nooit een ISO gemaakt. Ben maar een leek.

Alvast bedankt

Fakke_Berto
29 November 2006, 19:30
Wel Frapat,
Daarmee bedoel ik gewoon in Nero op DVD zetten. Daarna links op Iso zetten en gewoon een héééééééééééééééééle hoop mp3'tjes overslepen. Je kan zo 1000 mp3'tjes op een DVD krijgen. Steek je die in je standalone DVD-speler dan speelt hij die gewoon af. Allez, die van mij toch en dat is een simpele DVD divx speler van Aldi.
Groetjes.

frapat
3 December 2006, 16:09
Is nog niet wat ik echt wil maar bedankt voor de tip. Nu krijg ik er nog meer op dan voorheen. Ik brandde gewoon mp3 op cd.

Wat ik eigenlijk bedoel is:

Als je de cd gebrand hebt
en deze in de comp. steekt, dan opent deze automatisch en krijg je de mappen te zien die je gebrand hebt. Vandaaruit maak je dan je keuze van muziek die je op dat ogenblik wilt beluisteren.
Als ik diezelfde cd in mijn dvd-speler steek, begint deze direct af te spelen bij cd 1 en krijg ik niet het scherm om te kiezen.

Daarom mijn vraag of dit normaal is.

Fakke_Berto
5 December 2006, 22:49
Bij mij begint hij ook direkt te spelen maar al ik op stop druk kan ik daarna beginnen navigeren naar de mappen (die zie ik dus wel staan en kan ze ook openen) en daar mijn keuze maken welke inhoud van welke map ik wil afspelen.
Gr.

frapat
6 December 2006, 08:25
Mag slot op