Volledige versie bekijken : verbinding skynet adsl



gerritvdb
28 November 2006, 12:45
Ik word af en toe (vooral s'avonds) plots van het net afgesloten zonder enige reden.Dat fenomeen steld hem al jaren maar er is nog steeds geen oplossing gevonden ,bij skynet zeggen ze dat ik zelf de verbinding verbreek dus komt het van mijn kant.Ik heb op aanraden van skynet nieuwe splitters geplaatst zonder succes.Daarna overal nieuwe kabels geplaatst zonder succes aansluitend nieuwe modem gekocht vroeger via usb nu via netwerkkaart lan verbinding.Steeds het zelfde fenomeen.Nu zeggen ze bij skynet dat het aan de pc zelf ligt (software ) of nieuwe pc kopen.Zo kan men natuurlijk bezig blijven.De mensen van Belgacom hebben hier minstens al een 10tal keren den boel opgemeten en gecontoleerd en alles schijnt optimaal aangesloten te zijn ook de configuratie van de modem gebruikersnaam + wachtwoord zijn ok.Ik heb Genius van belgacom geinstalleerd en gisteren na de zoveelste verbreking kreeg ik de melding "probleem met het TCP/IP stack op de pc"
Kan er mij eventueel iemand raad geven om dat probleem eens en voorgoed op te lossen .Ik ben ten einde raad.

Vriendelijke gr Gerrit

timberke
28 November 2006, 14:55
hier gaat het af en toe ook niet,genius maakt dan verbinding en nog steeds niks,rebooten helpt meestal,soms trek ik de stekker uit de modem,reboot en dan opnieuw stekker erin,momenteel gaat alles weer prima.volgende keer bel ik hun ook eens.

compuchrisje
28 November 2006, 20:19
Ik heb ook adsl bij skynet en sinds ik terug op modem surf heb ik het ook al enkele malen ondervonden, wel zeldzaam. Ik vermoed dat het gewoon samenvalt met het vernieuwen van het signaal van skynet uit. De verbinding hier raakt meestal binnen de paar seconden hersteld, zonder Genius.

gerritvdb
30 November 2006, 10:34
Als ik de reacties lees moet ik helaas constateren dat ik zeker niet de enige ben met dat probleem.En inderdaad de verbinding hersteld zich ook bij mij binnen de 2 minuten automatisch maar als je iets aan het downloaden of mailen bent mag je wel alles opnieuw ophalen.Ik vind het dan ook maar triestig dat ze bij skynet steeds beweren dat het niet aan hun ligt maar aan de gebruiker. We zijn weer iets wijzer geworden vandaag!!!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Hartelijk dank voor het reageren op dit onderwerp.<o:p></o:p>

Mak
30 November 2006, 12:37
Bel eens naar het gratis nummer van de helpdesk
0800/22312