Volledige versie bekijken : Nero 7 prob



Jefke
28 November 2006, 14:00
Ik heb de laatste paar keer een serieus probleem met mijn Nero. Als k liedjes op een cd wil zetten moest ik af en toe eens overburnen maar das geen probleem. Wat wel een probleem is, is dat smmige liedjes ineens beginnen te haperen bij het afspelen. Ik dacht; mss te snel geschreven????? Heb dan opnieuw geschreven en de liedjes die eerst haperde, die gingen nu wel. Maar dan waren er weer andere die moelijk deden. Ik had nochtans geschreven aan 600kb. Wat dus het laagste is. Weet iemand raad hoe dit kan komen????

ALvast bedankt

boneless
28 November 2006, 14:08
Heb je misschien een oude brander? Kan zijn dat ie aan vervanging toe is. Ik had hetzelfde probleem.

Jefke
28 November 2006, 14:17
tis een Nec DVD RW ND-2500A en heb hem nu....????
Pfffffffff, ik schat iets van een 3-4 jaar...
Kan die dan nu al versleten zijn????

boneless
28 November 2006, 14:30
Dat zou in principe wel mogelijk zijn na die tijd ja. Helaas gaat de meeste elektronica niet zolang mee.

Fakke_Berto
28 November 2006, 17:42
Mogelijk de laser die uitgeput raakt maar het kan ook aan je schijfjes liggen. Je kan eens proberen om het nog eens te branden op een rw bvb en kijken of hij dezelfde fouten maakt.
Gr.

Peter.B
28 November 2006, 17:55
als ge een overburn doe,krijg je toch de melding dat cd/dvd brander kan beschadigd worden en dat sommige liedjes fouten kunnen hebben.

marco
28 November 2006, 18:09
Wanneer ik vroeger de nero 7 had geinstalleerd had ik dat ook en heb terug de nero 6 genomen en de problemen waren gedaan.
Groetjes