Volledige versie bekijken : mediacenter probleem



pitbull.spikey
29 November 2006, 11:59
Hey iedereen het is nu al zeker de 5x dat ik mediacenter 2005 van windows download en telkens ik deze op cd brand en ik boot deze kom ik uit in een ALDERA DOS .Weet iemand hoe dit komt of hoe ik vanuit daaruit die setup kan doen alvast bedankt

Simply
29 November 2006, 14:04
Als ik het goed heb, is Win Media Center 05 betalend, ik veronderstel dat je tot op heden niet echt 5 x betaald hebt voor een download, dus moet ik er hier vanuitgaan dat dit een vraag is die illegaal geurtje heeft!

Dus, ik laat deze nog open om je de kans te geven om mss het tegendeel te bewijzen, indien niet, ben ik verplicht deze te sluiten, voor het goedzijn van het forum!

Hopelijk begrijp je onze reactie ;)

pitbull.spikey
29 November 2006, 14:14
Je weet evengoed als ik dat alle versies worden aangeboden via gelijk wat in gelijk welk formaat .Ik zeg dat je een grote ezel moet zijn om belachlijke prijzen te betalen voor software maar ik ben niet zoals de meesten schijnheiligaards die zeggen oja ik koop alle software en die dan stiekem de warezs aflopen.Onze maatschappij keert ons om tot we geen cent meer in onze zakken over hebben betalen voor internet betalen voor downloads betalen voor dit en dat wel vergeet het ik ben het moe van te betalen dus vooruit mijn eerlijke rechtvaardige nooit ilegale gebruiker administrator maak het leven van een gewone werkende mens nog maar eens zuur en sluit het maar alvast bedankt

Simply
29 November 2006, 14:32
Ik ben ook de eerste om te zeggen dat niet alle software op mijn pc even legaal is, maar hier gaat het gewoon om het feit dat vragen met illegale content niet op het forum thuishoren. En dus als verantwoordelijke admin, moet ik mijn 'job' doen en proberen te achterhalen of het al dan niet is toegelaten, in dit geval niet dus...

Even nog bijvermelden dat ik jou standpunt ook wel begrijp, maar dat dat mijn mening hier niet beinvloed