Volledige versie bekijken : Volledige systemen g-man + aldi pc's



toonvl
29 November 2006, 21:39
Wel zoals de titel al zegt heb ik hier 2 vraagjes, het eerste over g-man's volledige systemen, waar is het dan bijvoorbeeld aan te raden al deze onderdelen te kopen? waar mij het om te doen gaat is de onderdelen zelf zo goedkoop mogelijk te verkrijgen en er staat niet ergens bij waar je de prijzen van deze onderdalen vandaan haalt.. Als het systeem zoiezo door de winkel wordt ineengezet, geen probleem, maar as het goedkoper in onderdelen kan komen om het zelf ineen te zetten is dat nog beter :)

dan over de aldi-pc, ik ben een beetje op zoek naar een nieuw systeem, maar momenteel kan ik nog perfect overweg met mijn huidige laptop.
Ik zou dus voor mijn pc nog eventjes willen wachten tot ik weer wat meer geld heb staan en vraag ik mij dus af hoe lang het zou duren voor het de nieuwe pc van aldi er zou zijn? en of het dus uiteraard mss niet slimmer zou zijn nu ineens voor de huidige promotie zou gaan...
alvast bedankt!!

Emile.H
29 November 2006, 21:46
Kan ik je niet mee helpen, maar als je meer info wilt over de aldi pc, hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=40009) is hij besproken. ;)
Kan misschien maar eens van pas komen he ;)

Mvg, Emile !!

toonvl
29 November 2006, 21:56
bedankt hoor, alleen had ik de hele bespreking eerst gelezen voor hier te posten :)
daarom was ik dus gaan twijfelen om hem mss toch maar te kopen ;)

Nikolas
29 November 2006, 22:20
Ik zou het niet doen, op die Aldi pc's zit veel te veel overbodige hardware en software en dat komt je prestaties niet ten goede.

Emile.H
29 November 2006, 22:29
ja, maar ik formateer die eerst sowieso ;) :D

toonvl
29 November 2006, 22:46
idd, goed idee, wie weet welke spyware er zou kunnen opzitten zelfs :evil:

Kokki
30 November 2006, 19:48
Als je nog even meekan met je laptop zou ik nu nog geen pc kopen.

Zelf koop ik mijn onderdelen in Nederland. Toch wel een stukje beterkoop dan in Belgie.
Als je niet te ver van de Nederlandse grens en/of Duitsland woont, dan kan je daar altijd gaan afhalen, dat spaart nog in verzendkosten.
Zelf vind ik www.icomputers.nl (http://www.icomputers.nl) en www.perfectsystems.be (http://www.perfectsystems.be) wel goed. http://www.sallandautomatisering.nl/ ook wel, maar de verzendkosten zijn wel wat hoger.

Emile.H
30 November 2006, 19:49
de aldi pc heeft wel een nadeel, je kan er geen geheugen bij steken, er zijn maar 2 geheugensloten en die zitten vol.

Pjj
30 November 2006, 21:49
de aldi pc heeft wel een nadeel, je kan er geen geheugen bij steken, er zijn maar 2 geheugensloten en die zitten vol.
Je kan het vervangen..

g_man
30 November 2006, 22:17
Je kan het vervangen..

Is idd zo...dat je 'maar' 2 gehuegensloten hebt is geen argument om 'm niet te kopen... tenslotte kan je de 2*512 verkopen en opnieuw 2*1024 of zelfs 2*2048 erin duwen... :)

Emile.H
30 November 2006, 22:23
Ja maar dan heb je extra kosten, als je de pc koopt betaal je ook voor het ram, en je kan er geen bijsteken tenzijn je volledig nieuw koopt :s en dan ben je nix met de huidige 1GB.
maar als ik hem zou kopen, was ik toch al even tevreden met die 1gb

Pjj
30 November 2006, 22:24
Jah, je kan eventueel het geheugen in een andere pc gebruiken ofzo die wel een beetje geheugenruimte kan gebruiken... Of je kan het verkopen ook :)

Emile.H
30 November 2006, 22:34
Ja daar heb je idd ook gelijk in, ik wou hem kopen, maar na de examens vind ik heb waarschijnlijk niet meer:frown: dan wordt het in andere waarschijnlijk een sterkere.

Pjj
30 November 2006, 22:37
Ja daar heb je idd ook gelijk in, ik wou hem kopen, maar na de examens vind ik heb waarschijnlijk niet meer:frown: dan wordt het in andere waarschijnlijk een sterkere.
Zo wilk wel lang wachten, als er telkens een sterkere uitkomt :D

Emile.H
30 November 2006, 22:40
ik was sowieso van plan een ietsje sterkere te kopen, maar de medion was iets zwaker als ik wou, voor heel wat minder geld, als hij er niet meer is, geef ik toch maar wat meer geld uit voor eens sterkere.
Waarschijnlijk snap je er niets meer van ;)

toonvl
30 November 2006, 23:58
de aldi pc heeft wel een nadeel, je kan er geen geheugen bij steken, er zijn maar 2 geheugensloten en die zitten vol.

ik geloof niet dat ze ergens een volledig systeem verkopen waarbij ze maar 1 geheugenslot gebruiken.. alles op 1 slot zetten is zoiezo duurder, dus waarom zouden ze de pc ook onnodig duurder maken? ;)