Volledige versie bekijken : Dowloadprogramma gezocht voor DVD's en MP3



kelvinopel
30 November 2006, 10:29
Hallo allemaal,

Ben al een tijdje op zoek naar een degelijk programma waarmee je DVD's en mp3's kan downloaden waarvan de kwaliteit goed meevalt, heb ondertussen Kazaa en Bearshare geprobeerd maar had toch graag vernomen of er iets anders en beters is om te downloaden...groetjes

boneless
30 November 2006, 12:33
Wil eerst even zeggen dat het downloaden van dergelijke bestanden niet verboden is. Wel het delen ervan.

Een goede manier om dingen te vinden en te downloaden zijn torrents. Hiervoor download je een client, bijvoorbeel utorrent. Daarna zoek je op websites zogenaamde torrents van de dingen die je wilt hebben, die download je. Ze openen in de client en die zal ze vervolgens downloaden. Het is even wennen maar dan werkt het redelijk makkelijk.

Nog even. Persoonlijk heb ik geen bezwaren met het downloaden van muziek en films. Maar als je een film of cd leuk vind, koop m dan ook. Anders zal de hele muziek en filmindustrie doodbloeden.

cruwero
30 November 2006, 13:04
Anders zal de hele muziek en filmindustrie doodbloeden.
Nou Nou is dit niet een beetje te ver gezocht:
Henk

boneless
30 November 2006, 15:33
Als iedereen dat zou doen?

Eén gebruiker zal niet veel maken, maar hoe meer mensen netjes voor hun muziek betalen hoe beter.

Kokki
30 November 2006, 19:10
Mijn voorkeur gaat uit naar nieuwsgroepen. Zoek maar eens op usenet of grabit.

minoe
30 November 2006, 22:58
Mijn voorkeur gaat uit naar nieuwsgroepen. Zoek maar eens op usenet of grabit.
Welke zijn de beste voor belgacom.Heb dit nog nooit geprobeerd.Misschien even testen.Werk normaal met azarus(torrent).

Kokki
30 November 2006, 23:08
Ik heb een gedeelde Eweka-abo :)
De belgacom server is niet meer wat ie geweest, helaas. Ik ben ook niet meer bij Skynet maar bij Dommel, en die hebben wel een goede server.
Je kan met een aantal gratis servers proberen, maar dat is soms knoeien. Als je wil kan ik nog eens zoeken of ik er nog een paar vind.
Af en toe een account bij smsusenet is ook wel handig.

minoe
30 November 2006, 23:27
Ik heb een gedeelde Eweka-abo :)
De belgacom server is niet meer wat ie geweest, helaas. Ik ben ook niet meer bij Skynet maar bij Dommel, en die hebben wel een goede server.
Je kan met een aantal gratis servers proberen, maar dat is soms knoeien. Als je wil kan ik nog eens zoeken of ik er nog een paar vind.
Af en toe een account bij smsusenet is ook wel handig.
Heb al eens zitten twijfelen om over te stappen naar dommel maar vertrouwde het niet echt.Is deze goed kwa services ?

Yelleken
1 December 2006, 17:29
Wil eerst even zeggen dat het downloaden van dergelijke bestanden niet verboden is. Wel het delen ervan.

Als ik me niet vergis is het enkel toegestaan om ergens een copie van te hebben als je ook in het bezit bent van het (eventueel beschadigde) origineel.

Films downloaden is ook illegaal en kan ook strafrechtelijk vervolgd worden.

Kokki
1 December 2006, 21:39
Heb al eens zitten twijfelen om over te stappen naar dommel maar vertrouwde het niet echt.Is deze goed kwa services ?

Ik heb er geen klagen over. Telefoon wordt vlot beantwoordt, net zoals email. Technische problemen heb ik nog niet gehad. Telefonie heb ik ook bij Dommel genomen. Ook hier mag ik niet klagen. Alhoewel. Ik kreeg ooit een factuur van net of net geen euro. Betalen via selfbanking ging niet, net zoals online banking. Het bedrag was te klein, ik moest daarvoor naar het loket. :D
Dat probleem kan natuurlijk ook door de bank eroorzaakt zijn :)
Downloadlimiet is natuurlijk veel ruimer, en dat is wel plezant. Je moet zo niet op die 10 GB letten.

minoe
1 December 2006, 21:49
Ik heb er geen klagen over. Telefoon wordt vlot beantwoordt, net zoals email. Technische problemen heb ik nog niet gehad. Telefonie heb ik ook bij Dommel genomen. Ook hier mag ik niet klagen. Alhoewel. Ik kreeg ooit een factuur van net of net geen euro. Betalen via selfbanking ging niet, net zoals online banking. Het bedrag was te klein, ik moest daarvoor naar het loket. :D
Dat probleem kan natuurlijk ook door de bank eroorzaakt zijn :)
Downloadlimiet is natuurlijk veel ruimer, en dat is wel plezant. Je moet zo niet op die 10 GB letten.
Misschien toch eens proberen als mijn contract bij belgacom vervalt:)

wdv
5 December 2006, 20:38
ik wou even reageren downloaden mag maar delen das een andere paar mouwen als ik downloadprogrammas mag aanraden limewire pro 4.12.1 bitcomet azureus enz.groetjes wdv