Volledige versie bekijken : Sony rdr GX-120



freva
30 November 2006, 16:51
Hallo allemaal

Ik heb in de week ne Sony RDR GX-120 dvd recorder gekocht.
Probleem is, da als ik divX films bekijk, ik geen ondertitels krijg .
De film en de srt-file hebben dezelfde naam en zijn samen gebrand op een dvd of cd.
Ik kan natuurlijk de ondertitels ook in de film branden , maar dat was ni de bedoeling hé.
Weet hier iemand raad mee

THx

zariash
30 November 2006, 16:59
ben je zeker dat je dvd recorder afzonderlijk de ondertitels kan lezen.
grtjs

Clioke16V
30 November 2006, 17:33
Als je een divx afspeelt, moet je lees ik in handleiding de ondertitel opzetten doormiddel van de ondertitel knop. ( heb je dit al geprobeerd ? )

http://pdf.crse.com/manuals/2672060412.pdf

Pagina 64 staat dit vermeld.

freva
30 November 2006, 18:53
ben je zeker dat je dvd recorder afzonderlijk de ondertitels kan lezen.
grtjs
Ik kan het nergens terug vinden in de manual ,maar dat zou toch wel moeten vind ik .
Ne kameraad van mij heeft ne player gekocht in de Lidl voor 40€ en die kan da toch zonder probleem .

freva
30 November 2006, 18:56
Als je een divx afspeelt, moet je lees ik in handleiding de ondertitel opzetten doormiddel van de ondertitel knop. ( heb je dit al geprobeerd ? )

http://pdf.crse.com/manuals/2672060412.pdf

Pagina 64 staat dit vermeld.

Heb ik allemaal al gelezen en geprobeerd maar zonder resultaat .
Ik heb al firmware proberen te vinden maar die is er ook (nog) ni.

Clioke16V
30 November 2006, 20:24
Dan zou ik eens langsgaan in de winkel waar je hem kocht of een mail naar sony sturen met deze vraag.

freva
30 November 2006, 22:17
Ja ik denk da ik hem ga terug brengen , en ga zorgen om ne andere te nemen ,eventueel door bij te betalen.
Het rare is da onbekende merken alles ondersteunen en bekende merken dat niet doen .
Ik zal die mannen van Sony is laten horen hoe het moet se.:D

Clioke16V
1 December 2006, 13:43
Ja ik denk da ik hem ga terug brengen , en ga zorgen om ne andere te nemen ,eventueel door bij te betalen.
Het rare is da onbekende merken alles ondersteunen en bekende merken dat niet doen .
Ik zal die mannen van Sony is laten horen hoe het moet se.:D

Dit gebeurd idd veel, is ook omdat philips dvd heeft uitgevonden en die willen dus niet zo da iedereen ma copykes enzo spelen, idem met sony. Door deze 2 grootheden heb je nu ook die dvd-r en dvd+r ( sony d8 dvd-r gaat het worden en philips d8 dvd+r gaat het worden, kan ook omgekeerd zijn dat weet ik nu nie juist meer )

freva
1 December 2006, 17:11
Ik ga sebiet is kijken of ze die terug nemen .
Daarna neem een dvd recorder die srt ondersteund en tis geflikt .

Tot seffes,
Hopelijk met goei nieuws :wtf:

freva
1 December 2006, 23:38
hallo

Ben daarstraks terug geweest , maar heb daar geen enkele recorder/speler gevonden die srt-files ondersteund . Alé er staat op geen enkele verpakking informatie over.
Zelfs de verkopers weten daar weinig of heel niks van .
Dus ga ik even een nieuw onderwerp opstarten.