Volledige versie bekijken : vraag i.v.m. aanloggen



kenny geldof
30 November 2006, 23:30
Het gaat hier over een pc met win xp Bij het aanloggen als gebruiker wordt er een paswoord gevraagt
Dit weet ik niet meer :damn:

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan omzeilen om toch mijn bestanden te kunnen bekijken
Veel :bow: bij voorbaat

W1nD0wS 3x P33
30 November 2006, 23:33
Probeer als administrator in veilige modus in te loggen. Reset dan je
wachtwoord

OPstarten in Veilige modus dus je als volgt :

1. Klik op 'Start' en dan op 'Uitvoeren' (Run)<O:p></O:p>
2. Vul in: msconfig en druk op enter<O:p></O:p>
3. U ziet nu een scherm met een aantal tabbladen, ga naar het tabblad 'boot.ini'. Zet hier een vinkje bij de optie '/safe boot'.<O:p></O:p>
4. Klik op 'OK' en start de computer opnieuw op wanneer hierom wordt gevraagd.<O:p></O:p>
Natuurlijk wilt u dat de volgende keer de computer niet meer in de veilige modus opstart, want dat werkt niet echt lekker. Dan moet u dit weer doorlopen en het vinkje weer weg te halen.<O:p></O:p>:good: good luck

AMD
30 November 2006, 23:39
Probeer als administrator in veilige modus in te loggen. Reset dan je
wachtwoord

Welke windows versie heb je?
Windows XP Home kan alleen in veilige modus in administrator geraken

ALs je windows XP professional gebruikt kan je gewoon in het account menu ook inloggen als administrator

Gewoon 2x CTRL+ALT+DEL drukken en dan krijg je het authentieke login scherm.

Grtjs AMD

Yelleken
1 December 2006, 00:07
eens je als administrator aangemeld bent kan je rechtsklikken op deze computer en voor beheren kiezen
Daar klik je op locale gebruikers en groepen en dan op gebruikers.
Als je dan rechtermuisklik doet op de naam van de gebruiker waarvan je het wachtwoord niet meer weet kan je klikken op wachtwoord instellen.
Dan ga je waarschijnlijk een waarschuwingsvenster krijgen waar je op doorgaan kan klikken, doe dit en geef het nieuwe wachtwoord in.
nu kan je terug met die account inloggen.

rembrandt
1 December 2006, 10:08
Een goeie uitleg vind je HIER (http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=609146/sc=fd3a22)