Volledige versie bekijken : euphony



ciriel
3 December 2006, 11:13
heeft er iemand ervaring met euphony met zowel het internet en telefoon goede en slechte ervaringen

speedy
3 December 2006, 15:09
Wij zijn met de vaste telefoon reeds lange tijd bij Euphony en hebben totaal geen problemen. Ben zeer tevreden over de gedetaillieerde faktuur. Internetten doe ik via Skynet en heb geen ervaring met Euphony.

compuchrisje
4 December 2006, 00:08
Ben bij iemand geweest op "depannage" en die heeft ook niks dan lof, zowel qua prijzen als service.

kurt0015
6 December 2006, 14:31
Vroeger gehad internet en telefoon en van de problemen maar weg gegaan naar telenet. Kwa prijs is alles perfect in orde tot er problemen op treden. Zoals traag internet (kwam omdat we zo ver van telefoon centrale lagen) terwijl we dit vroeger niet hadden. Blijkkbaar hadde ze onze snelheid naar onder gehaalt en moesten we even veel betale als voor het normale abonement. We zaten zeker niet over datalimit die toen op dat moment nog aan 10% stond. En nog enkele zware problemen kwa facture enzo.

Dus mijn conclusie over Euphony zijn lekker goedkoop maar eenmaal de problemen beginnen zit je dus echt in de problemen.

PeterN
6 December 2006, 15:41
Dit is wel iets typisch voor ADSL, ongeacht de provider: lig je te ver van de centrale, dan krijg je slechte verbinding met verbindingsverlies tot gevolg. Door de snelheid omlaag te zetten kan men verder een goed signaal ontvangen.
De gebruiker reclameerd meestal bij de provider, die zet de snelheid lager en de problemen zijn weg. Maar meestal wordt hier de gebruiker niet erg van op de hoogte gesteld :( Pas bij test blijkt de gebruiker hier meestal achter te komen.
Daarbij komt dat providers gelijk euphony, scarlet etc de bedrading van Belgacom gebruikt en dus bij problemen ivm slecht signaal afhankelijk zijn van Belgacom...en dat is juist de andere concurrent;)

kurt0015
6 December 2006, 20:37
Dan vind ik dan nog begrijpelijk, maar verder hebben we er nog rekeningen van gehad die totaal niet klopte (extreme rekeningen) en die we toch hebben kunnen betalen. Tijdens de periode waren we opvakantie dus niemand kon iets doen. Maarja nu zitten we bij telenet en hebben we nergens last van een goed snelle 20mbits verbinding zonder uitval. :)

Kokki
6 December 2006, 22:14
Als je een beetje meer wil downloaden, dan zou ik ook eens naar dommel kijken (www.dommel.be (http://www.dommel.be))
Internet en telefonie voor een schappelijke prijs, en ik heb er geen klagen over :good:

kurt0015
9 December 2006, 00:22
Jammer, adsl er zouden eens wat concurente op de kabel moeten komen. Zou een pak goedkoper worden enja beter voor mij geen last van telefoon centrales enzo he. :p