Volledige versie bekijken : berichten in outlook express verdwenen



minoe
6 December 2006, 16:04
Al mij berichten in outlook express zijn verdwenen.Wil ze nu terugzetten maar weet niet met welk progje,of hoe je juist tewerk moet gaan met die DBX-bestanden.Wil dus alle berichten terugzetten in mijn outlook express.De plaats waar de DBX-bestanden staan vind ik terug maar het terugzetten van die berichten ?Weet iemand hoe je juist tewerk moet gaan.Denk wel dat ze nog aanwezig zijn gezien de grootte van deze bestanden

berger
6 December 2006, 17:36
dbx mappen zijn normaal verborgen mappen, je moet ze via de mapopties eerst zichtbaar maken.
Zoek dan eens met uw windows verkenner naar .dbx. Wat vind je daar allemaal? Zijn dat mappen met inhoud, dus mappen van een zekere grootte, of zijn ze zo goed als leeg?
Normaal kun je dbx mappen terug zetten door ze naar de juiste plaats te slepen. Dat is zo iets als : C:\Documents and Settings\Uw Naam\Local Settings\Application Data\Identities\{06498813-7F1E-4C89-B7C9-19E065CD0F4B}\Microsoft\Outlook Express\Verzonden items.dbx
en hetzelfde voor inbox, .....

Je kunt ook de gevonden dbx mappen backuppen en terug zetten via het gebruik van eml bestanden. Zie http://users.skynet.be/freeware/Handleiding/dbxtract.html

zomaar
7 December 2006, 01:29
open: outlook express\beeld\huidige weergave\(selecteer) "alle berichten weergeven". hocus pocus ..... s6

minoe
7 December 2006, 09:29
dbx mappen zijn normaal verborgen mappen, je moet ze via de mapopties eerst zichtbaar maken.
Zoek dan eens met uw windows verkenner naar .dbx. Wat vind je daar allemaal? Zijn dat mappen met inhoud, dus mappen van een zekere grootte, of zijn ze zo goed als leeg?
Normaal kun je dbx mappen terug zetten door ze naar de juiste plaats te slepen. Dat is zo iets als : C:\Documents and Settings\Uw Naam\Local Settings\Application Data\Identities\{06498813-7F1E-4C89-B7C9-19E065CD0F4B}\Microsoft\Outlook Express\Verzonden items.dbx
en hetzelfde voor inbox, .....

Je kunt ook de gevonden dbx mappen backuppen en terug zetten via het gebruik van eml bestanden. Zie http://users.skynet.be/freeware/Handleiding/dbxtract.html
Bedankt.Zo is het inderdaad gelukt.Blijkbaar een progje om achter de hand te houden(dbxtract).Mag slotje op.:good:

berger
7 December 2006, 11:15
Graag gedaan!