Volledige versie bekijken : www.beautifulfreak.be



fredo005
7 December 2006, 12:45
Site Check:

http://www.beautifulfreak.be
All response welcome

boneless
7 December 2006, 13:19
Erg netjes!

Vind de lay-out erg goed, foto's passen er ook goed bij.

Icemar
7 December 2006, 13:32
ziet er goed uit alleen je foto navigatie vindt ik jammer dat je ook de foto die je bekijkt weg moet drukken om de volgende te zien
voor de rest is hij top

Buzze
7 December 2006, 14:55
Mooie site fredo005,een goeie overzicht en
alles past mooi bij elkaar

eventure
7 December 2006, 19:14
Mooie site, maar toch een opmerking. Het is niet echt duidelijk dat je naar beneden kan scrollen (bv bij Hygiene) Mss een pijltje zetten of ineens een hele scrollbalk (dit kan je ook mooi verwerken in de lay-out)

WhiteWolf
7 December 2006, 19:56
het ziet er heel netjes uit proficiat daarvoor :good:
juist is er 1 ding heel spijtig, en dat is als men de foto's in de galerijen wil bekijken van de tatoo's en piercing's dat ze niet duidelijk zichtbaar zijn als men erop klikt :damn: troebele foto's (iets teveel vergroot denk ik ) maar verder prachtige site en ook de zaak ziet er fantastie's uit (y) en de panne ligt zo ver nog niet om es langs te komen ook niet ;)

Nikolas
7 December 2006, 20:19
het ziet er heel netjes uit proficiat daarvoor :good:
juist is er 1 ding heel spijtig, en dat is als men de foto's in de galerijen wil bekijken van de tatoo's en piercing's dat ze niet duidelijk zichtbaar zijn als men erop klikt :damn: troebele foto's (iets teveel vergroot denk ik ) maar verder prachtige site en ook de zaak ziet er fantastie's uit (y) en de panne ligt zo ver nog niet om es langs te komen ook niet ;)

Je moet even geduld hebben WhiteWolf, de foto's laden in, en worden daarna scherp...

elmago
7 December 2006, 23:41
Ziet er echt schitterend uit, ik vind de layout perfect bij het onderwerp passen. Zo' n site in Flash heeft toch altijd een ietsje meer dan een html versie. :good: