Volledige versie bekijken : mousepad gaat niet uit



delinquente
9 December 2006, 21:06
Hey iedereen, i

k heb zo een mousepad van Ednet. Met 4 USB's en met blauwe lichtjes er in. Das allemaal wel plezant maar het nadeel is wanneer ik de pc afzet dat licht niet uitgaat en mijn kamer is er helemaal door verlicht. Hoe kan die mousepad uitgaan?

Dank bij voorbaat

Euroke0
9 December 2006, 22:58
Hey, Ik heb hetzelfde, geen mousepad maar alles op usb blijft ook nog aan. Het enige dat ik weet wat je hieraan kan doen is maken dat de pc volledig zonder spanning komt te staan (bv een verdeelstekker met een schakelaar). Veel succes

delinquente
9 December 2006, 23:22
Hey, Ik heb hetzelfde, geen mousepad maar alles op usb blijft ook nog aan. Het enige dat ik weet wat je hieraan kan doen is maken dat de pc volledig zonder spanning komt te staan (bv een verdeelstekker met een schakelaar). Veel succes

Ja dat is hetgeen dat ik meestal ook doen, maar stel ik val in slaap na mijn zatte bui op zaterdagavonden...mja dan heb ik meestal niet veel zin meer om naar mijn pc te lopen en al die schakelaren op uit te zetten:D .

Zou dat dan ook gebeuren met een toetsenbord? Ik zou namelijk de Logitech G15 gaan halen en die heeft ook blauw licht onder de toetsen:damn:

GuntherS
9 December 2006, 23:33
Ja waarschijnlijk wel..
Je USB-poorten blijven blijkbaar volledig onder stroom staan. Het enige wat je hieraan kan doen is inderdaad met een verdeelblok met schakelaar werken. Ik heb hier bij een PC hetzelfde aan de hand. Het licht van de optische muis en de ledjes van het toetsenbord blijven hier ook branden.

delinquente
9 December 2006, 23:38
Ja waarschijnlijk wel..
Je USB-poorten blijven blijkbaar volledig onder stroom staan. Het enige wat je hieraan kan doen is inderdaad met een verdeelblok met schakelaar werken. Ik heb hier bij een PC hetzelfde aan de hand. Het licht van de optische muis en de ledjes van het toetsenbord blijven hier ook branden.
Dan is dat toch niet echt voordelig voor de levensduur van je apparaten é(n) ...die blijven nu 2 keer langer aan dan normaal:wtf: ...beste zal misschien zijn elke avond de stroom uitschakelen. Enigste oplossing!

GuntherS
9 December 2006, 23:43
Bwa, dat valt best mee hoor. Zo snel gaat dat niet stuk :)
Die PC hier staat al 4 jaar zo (zonder stekkerblok uit te zetten) en heb nog nooit problemen gehad met het toetsenbord of muis ;)

Maar als je op zeker wil spelen, druk je beter 's avonds op de knop zodat alles uit is.

delinquente
10 December 2006, 00:01
Bwa, dat valt best mee hoor. Zo snel gaat dat niet stuk :)
Die PC hier staat al 4 jaar zo (zonder stekkerblok uit te zetten) en heb nog nooit problemen gehad met het toetsenbord of muis ;)

Maar als je op zeker wil spelen, druk je beter 's avonds op de knop zodat alles uit is.
Dat is waar, en dan nog iets dat ik niet snap. Waarom is het verdomme toch zo OOOH MOEILIJK geweest voor Maxtor om op mijne Personal Storage 3200 geen aan/uit knop te zetten!!! Als er nu geen firewire op zit, tot daar toe...maar geen aan/uit switch!!!:angry: . Dat maakt ook ferm lawaai zeuh als ge aan het slapen bent, een reden te meer om heel de boel uit te zetten!

Greetz

Buzze
10 December 2006, 04:31
Hey iedereen, i

k heb zo een mousepad van Ednet. Met 4 USB's en met blauwe lichtjes er in. Das allemaal wel plezant maar het nadeel is wanneer ik de pc afzet dat licht niet uitgaat en mijn kamer is er helemaal door verlicht.
Die heb ik ook, maar de verlichting gaat uit nadat ik ik de pc volledig afsluit.Ik heb ook een aan/uit knop maar die leg ik nooit af.

Euroke0
10 December 2006, 13:30
buzze dat ligt ook aan je moederbord he. Ik heb dat ook maar op een van mijn twee pc s hoor.

Buzze
10 December 2006, 20:51
Dus ,mijn moederbord zou niet altijd onder stroom staan,
voor zover ik het begrijp! ;)

coopman
10 December 2006, 20:59
je moet wel weten dat die ledjes 100.000 uren meegaan dat is dus zeker iets van 10 jaar volgens mijn berekeningen

Euroke0
10 December 2006, 22:04
Niet als hij uitstaat, anders lijk me dat wel aangeraden dat er continue spanning opstaat buzze lol, pc zou anders nogal raar doen lol. Weet iemand waarom er eigenlijk spanning blijft staan op sommige moederborden/usb poorten? Is dat om de pc te kunnen aanzetten met een bepaalde knop op het toestenbord ofzo?

delinquente
12 December 2006, 12:54
je moet wel weten dat die ledjes 100.000 uren meegaan dat is dus zeker iets van 10 jaar volgens mijn berekeningen
Das ook genoeg:D!!! Wist ik niet merci:p

Buzze
12 December 2006, 16:44
Da's zeker genoeg (y)
Ik ga geen 10 jaar doen met dezelfde muismat,
na 2 maanden ben ik deze al moegezien.;)
Ik hou van veranderingen,hé !:lol:

delinquente
12 December 2006, 17:53
Da's zeker genoeg (y)
Ik ga geen 10 jaar doen met dezelfde muismat,
na 2 maanden ben ik deze al moegezien.;)
Ik hou van veranderingen,hé !:lol:
Like me:D De Logitech G15 komt er aan sé:D hopelijk is het de moeite:D :D :D