Volledige versie bekijken : routeplanner



imolia
11 December 2006, 17:48
hoi

ik ben zelfstandige koerierdienst

nu ik krijg dagelijks een hoop pakjes in mijn bestelwagen met enkel een adres

nu mijn vraag is er geen programma waar ik deze allemaal kan in voeen en deze dan voor mij mijn route uit stippeld

tomtom en boeken helpen wel maar is tijd verlies al die adressen op te zoeken en dan u route zelf uit dokteren

rout 66 kan ik ze in geven maar plant mijn route in de vologorde dat ik ze in voer

als iemand iets weet gelieve wel rekening houden heb geen internet in mijn bestelwagen en heb mijn adressen maar eens ik vertrokken ben

greetzzz Imolia

LASA
11 December 2006, 18:33
Koop u een Garmin, Zumo is nu het nieuwste.
Maar dit alles kan even goed met een tweedehands 2610.
Of een 2720 of 2820 deze geeft enkel als meer waarde een MP3 speler.
De zumo bestaat in 500 delux en 550.
Deze laatste geeft alles voor auto + moto incl. Kabels en bevesteging.
Tevens zit heel Europa en al derin.
Met een Zumo kan je ook Poi aanmaken.
En u zal nooit genoek adressen doen dan dat je erin kan steken.
Met garmin kan je zowel op het toestel als op u pc thuis de route maken zoals u die wil.

Een bedankje mag steeds.

imolia
11 December 2006, 18:38
dat is het net ik kan bij tomtom en route 66 ook alles invoeren dat is het probleem niet

ik zoek meer iets dat mijn route uit stippelt voor zo weinig mogelijk tijd verlies

ik bezorg collies in 1 gebied meestal evergem soms gavere

tegen dat ge de straten van 40 klanten hebt gevonden en gekeken hebt hoe ge het best rijd om zo weinig mogelijk kilometers te rijden zijt ge gemakkelijk een halfuur kwijt

LASA
11 December 2006, 19:19
Wel bij Garmin kan je de kortste route selecteren en dan kan je ook u ingebrachte adressen laten ordenen.

LASA
11 December 2006, 19:28
Ga eens naar http://www.softsolutions.be/ in Beringen.
Leg daar u probleem uit.
Zij zullen zien met u naar een goeie oplossing.