Volledige versie bekijken : routeplanner



imolia
11 December 2006, 17:48
hoi

ik ben zelfstandige koerierdienst

nu ik krijg dagelijks een hoop pakjes in mijn bestelwagen met enkel een adres

nu mijn vraag is er geen programma waar ik deze allemaal kan in voeen en deze dan voor mij mijn route uit stippeld

tomtom en boeken helpen wel maar is tijd verlies al die adressen op te zoeken en dan u route zelf uit dokteren

rout 66 kan ik ze in geven maar plant mijn route in de vologorde dat ik ze in voer

als iemand iets weet gelieve wel rekening houden heb geen internet in mijn bestelwagen en heb mijn adressen maar eens ik vertrokken ben

greetzzz Imolia

LASA
11 December 2006, 18:33
Koop u een Garmin, Zumo is nu het nieuwste.
Maar dit alles kan even goed met een tweedehands 2610.
Of een 2720 of 2820 deze geeft enkel als meer waarde een MP3 speler.
De zumo bestaat in 500 delux en 550.
Deze laatste geeft alles voor auto + moto incl. Kabels en bevesteging.
Tevens zit heel Europa en al derin.
Met een Zumo kan je ook Poi aanmaken.
En u zal nooit genoek adressen doen dan dat je erin kan steken.
Met garmin kan je zowel op het toestel als op u pc thuis de route maken zoals u die wil.

Een bedankje mag steeds.

imolia
11 December 2006, 18:38
dat is het net ik kan bij tomtom en route 66 ook alles invoeren dat is het probleem niet

ik zoek meer iets dat mijn route uit stippelt voor zo weinig mogelijk tijd verlies

ik bezorg collies in 1 gebied meestal evergem soms gavere

tegen dat ge de straten van 40 klanten hebt gevonden en gekeken hebt hoe ge het best rijd om zo weinig mogelijk kilometers te rijden zijt ge gemakkelijk een halfuur kwijt

LASA
11 December 2006, 19:19
Wel bij Garmin kan je de kortste route selecteren en dan kan je ook u ingebrachte adressen laten ordenen.

LASA
11 December 2006, 19:28
Ga eens naar http://www.softsolutions.be/ in Beringen.
Leg daar u probleem uit.
Zij zullen zien met u naar een goeie oplossing.
Rest van bericht verwijderd. Je kan een site aanprijzen, maar zonder te veel reklame te maken

berger
11 December 2006, 20:34
Eigenlijk zou je een programma moeten hebben waarmee het mogelijk is alle te bezoeken adressen in te geven, waarna dit programma u een optimale route uitstippelt om van het ene naar het andere adres te rijden, dit kan een route zijn waarbij zo weinig mogelijk kilometers moeten gereden worden. Die programma's bestaan, maar je gaat er wel voor moeten betalen vrees ik. Vraag het eens aan TeleAtlas uit Gent, zij maken de wegendatabanken en ook software om deze databanken te exploiteren.

pitbull.spikey
12 December 2006, 01:24
Citaat van LASA verwijderd. SPAM



MODS alstublieft verwijder deze kleingeestige ziel di heb ons bestookt met reclame in zijn eigen belang tsssssssss
Nu even to the point jah ik begrijp volledig wat het is wat je zoekt want ben ook al zelf een tijdje opzoek ernaar ik ben namelijk bewakingsagent
die een patrouille rijd van rond de 300km per nacht en ik weet uit ervaring dat tomtom en dergerlijke(want gebruik ook tomtom) perfect werken maar enkel van punt A naar B wat wij willen is we geven 20 punten in en hij berekent daarvan de snelste routte + hij geeft deze aan via systeem er heeft mij ooit iemand eens gezegd dat zoiets bestond van microsoft maar heb het nooit gevonden.Tomtom 3 heeft wel een punt waar je meerdere besettemmingen kan ingeven maar daar blijft het ook bij

imolia
12 December 2006, 03:14
Eigenlijk zou je een programma moeten hebben waarmee het mogelijk is alle te bezoeken adressen in te geven, waarna dit programma u een optimale route uitstippelt om van het ene naar het andere adres te rijden, dit kan een route zijn waarbij zo weinig mogelijk kilometers moeten gereden worden. Die programma's bestaan, maar je gaat er wel voor moeten betalen vrees ik. Vraag het eens aan TeleAtlas uit Gent, zij maken de wegendatabanken en ook software om deze databanken te exploiteren.

idd dat is wat ik zoek het betaal gedeelde is zo geen probleem dat zijn onkosten liefst zou ik natuurlijk eerst eens een demo willen gebruiken van enekele dagen voor ik over ga tot verkoop

heb een webwinkel en heb er minstens 20 getest voor ik ben overgaan tot aankoop prijs kaartje 360€ waren goedkoper maar deze ik nu heb was zeer handig en snel up date baar

pitbull.spikey
12 December 2006, 03:17
Je zegt "deze dat ik nu heb" is dat dan die teleatlas mischien??

imolia
12 December 2006, 03:22
Je zegt "deze dat ik nu heb" is dat dan die teleatlas mischien??

ik heb het over de webwinkel die ik gekocht heb

ik werk nu met route 66 op laptop omdat ik daar een schoon zicht heb over een groot gebied en snel een straat localiseren en navigeren doe ik met tomtom

pitbull.spikey
12 December 2006, 04:01
je kan toch die route 66 ook gebruiken als navigator of niet??

imolia
12 December 2006, 04:07
ja idd met een usb gps antene werkt deze ook maar vindt dat die te traag reageert

pitbull.spikey
12 December 2006, 04:17
Ja ik moet zeggen ik werk met een pocketpc hp 2210 en tomtom2 dat zijn de originele ik heb al de versies erna 3 5 enz gedownload (cracks wel) maar er scheelt altijd iets aan ze blijven haperen of reageren te traag de originele werkt nog het best van al

Fakke_Berto
14 December 2006, 18:37
Staat hier niets tussen?
http://www.dispatchingandscheduling.com/routing-software.html
Of zoek anders even naar op Google naar "dispatching software".
Gr.

berger
14 December 2006, 22:31
ik begrijp volledig wat het is wat je zoekt want ben ook al zelf een tijdje opzoek ernaar ik ben namelijk bewakingsagent
die een patrouille rijd van rond de 300km per nacht en ik weet uit ervaring dat tomtom en dergerlijke(want gebruik ook tomtom) perfect werken maar enkel van punt A naar B wat wij willen is we geven 20 punten in en hij berekent daarvan de snelste routte + hij geeft deze aan via systeem er heeft mij ooit iemand eens gezegd dat zoiets bestond van microsoft maar heb het nooit gevonden.Tomtom 3 heeft wel een punt waar je meerdere besettemmingen kan ingeven maar daar blijft het ook bij

Die van Microsoft is de deze waarschijnlijk : http://www.diskidee.nl/software/nieuws/?id=4357

imolia
15 December 2006, 01:13
bedankt voor de reacties

ik had ondertussen intertour gevonden wat er intersnt uit ziet maar de tip zoeken achter dispatching software levert ook veel op ga deze eens door zoeken

nightraver
19 December 2006, 17:30
Eigenlijk zou je een programma moeten hebben waarmee het mogelijk is alle te bezoeken adressen in te geven, waarna dit programma u een optimale route uitstippelt om van het ene naar het andere adres te rijden, dit kan een route zijn waarbij zo weinig mogelijk kilometers moeten gereden worden. Die programma's bestaan, maar je gaat er wel voor moeten betalen vrees ik. Vraag het eens aan TeleAtlas uit Gent, zij maken de wegendatabanken en ook software om deze databanken te exploiteren.


daarom dat ze hier al twee keer zeiden schaf u een garmin aan, daar zit deze mogelijkheid in, waarschijnlijk niet bij allemaal maar als je even op hun website kijkt zal je snel de nodige info hebben.
Maar ik weet van een kameraad van mij ook chauffeur die geeft inderdaad al zijn klanten in en die garmin gps stippeld dan de meest optimale route uit en je kan nog kiezen op snelheid, verbruik of afstand ook.

grtz nightraver