Volledige versie bekijken : AVG free stopt ermee?



karel g
11 December 2006, 18:19
Hallo,

Ik heb al enkele keren het bericht gekregen dat avg free er vanaf volgend jaar mee stopt.

Is dit bericht betrouwbaar?
Stoppen ze er echt mee?

Mvg,

Karel

Buzze
11 December 2006, 18:28
Ik heb nog geen bericht gekregen,
dus zolang deze werk blijf ik bij avgfree.
troost je,als de avg stopt zijn er nog andere freescanner die we wel zullen vinden ;)

Kokki
11 December 2006, 18:35
Het bericht is zeker betrouwbaar, het komt van AVG zelf. :) Maar, er staat niet dat ze ermee stoppen; er staat dat ze stoppen met versie 7.1. Je moet dus upgraden naar de 7.5 :)
http://free.grisoft.com/doc/5390/lng/us/tpl/v5

compuchrisje
11 December 2006, 19:02
Ik gebruik ook al enige tijd AVG free en ook nog niets hierover ontvangen. En wat volgend jaar gebeurt, zullen we tegen die tijd wel zien denk ik. Software wordt continu ontwikkeld, dus de freeware zal wel meegaan in die rush.

Swatje
11 December 2006, 22:09
Hallo, Swatje had avg fre 7.1, en had al meerdere malen bericht gekregen van avg dat deze versie en oudere niet meer ge-update zullen worden, en zelfs wegvallen.
Er stond zelfs bij om de avg free 7.5 te downnen, dus dat heb ik dan maar gedaan. En er waren hierzelfs nog mensen die de 7.5 gedownd hebben.
groetjes

Swatje
11 December 2006, 22:10
Oeps ...iets vergeten, de vervaldatum was 15 januari 2007

sykke
11 December 2006, 22:13
Ik wel gewoon zeggen ze dat de versie 7.1 vanaf 7 januari niet meer wordt upgedate;daarmee zeggen ze erbij dat je versie 7.5 moet downen want die blijft freeware omdat er een nieuwe versie uit is (betalend mss 8 of zo) kregen de meeste een bericht;in mijn geval al 2 maanden geleden dus je hebt de tijd om het aan te passen. :good: