Volledige versie bekijken : ervaring vista ??



Smokey
11 December 2006, 21:23
Hoi mensen ik heb hier vista liggen maar wie heeft er al ervaring met ??
De moeite ??

:evil:

Shadowracer
11 December 2006, 21:53
Zeker de moeite. Heb Release Candidate 1. Heb ook de Béta 2 maar die crashte veel. Is zeker de moeite om te installen maar je hebt dan best een redelijk vast systeem. Ik heb een Pentium D 3,4Ghz en 1GB RAM. En mijn CPU moet constant 11% aanhouden om vista stabiel te houden.

Greetz,

Shadow

boneless
12 December 2006, 09:12
Als je CPU zo aan de slag moet om alleen Vista draaiende te houden, is het dan nog wel leuk om het te draaien?

Fck_
13 December 2006, 14:30
Bij mij moet de CPU niet echt zo gaan geven.. 2% of zo.. ik heb wel redelijk nieuwe processor... (intel core2 duo).. maar alsnog het is zeer de moeite..

LASA
13 December 2006, 15:33
Is er nu al een officiele versie??
Vanaf wanneer krijg je het bij een nieuw moederbord.

Fck_
13 December 2006, 16:10
Ik krijg Maandag mijn nieuwe pc, en daar zit al vista upgrade op. Kopen in de winkel kan je hem nog niet.. dat is pas vanaf Januari.. Hij is wel al beschikbaar voor bedrijven (en als je een nieuwe computer koopt dus).. maar als je een iemand van een bedrijf ofzo goed kent, kan je dus al aan de officiele versie komen.

boneless
13 December 2006, 16:27
Ik krijg Maandag mijn nieuwe pc, en daar zit al vista upgrade op. Kopen in de winkel kan je hem nog niet.. dat is pas vanaf Januari.. Hij is wel al beschikbaar voor bedrijven (en als je een nieuwe computer koopt dus).. maar als je een iemand van een bedrijf ofzo goed kent, kan je dus al aan de officiele versie komen.

Waarschijnlijk heb je dan gewoon XP erop met een soort coupon om later naar Vista te gaan. Of niet?

Fck_
13 December 2006, 16:28
Nee, daar zit al echt vista op klaar om gebruikt te worden.. Er zijn wel nog maar twee opties: Koop je de pc met Windows Xp home, dan krijg je de Vista basics edition erbij, koop je de pc met Windows Xp Pro., dan krijg je de vista ultimate versien erbij.. je kan dus nog nie kiezen voor home premium en zo.. daarvoor zul je moeten wachten tot februari.

boneless
13 December 2006, 16:59
Hoe kan dat dan? Hij is toch nog niet te krijgen hier?

Fck_
13 December 2006, 17:05
Weet ik ook niet precies, maar hij is al te krijgen voor bedrijven en zo, en ik veronderstel dat pc-winkels hem dan ook al kunnen krijgen.. zo iets zal het zijn denk ik..

LASA
13 December 2006, 20:41
Daar strak met tones gebeld.
Je krijgt nu een oem versie van XP met een coupon voor la vista.
Wel de gewone versie.
Eind volgende maand ligt alles te koop in de winkel.
Nu weten ze zelf nog niet welke versies er gaan zijn noch wat ze gaan kosten.