Volledige versie bekijken : inkt??



master_D
12 December 2006, 11:01
ik weet niet of deze vraag hier al eens is gesteld ,dus gok ik erop.
Waar kopen jullie je inkt?Gebruiken jullie alternatieve inkt of toch maar originele cartridges?Graag jullie mening hierover?

boneless
12 December 2006, 11:08
Ik koop het waar het goedkoop is op dat moment. Heb vaak geen zin om te wachten.

Koop altijd originele (HP) cartridges. De imitatie die ik een keer heb gehad droogde niet goed en printte minder mooi.

fryum
12 December 2006, 12:08
Ik gebruik altijd de originele canon inkt. Ervaringen met alternatieven zijn niet goed bevallen (totaal andere kleuren dan verwacht, slecht drogen, kortom: slechte prints)
De inkt koop ik bij mensen die computerbeurzen doen met papier en inkt ed.
Ze wonen op een steenworp van mijn deur. Goeie prijs/service.
De naam van hun bedrijf : Goodlook.

Voddenman
12 December 2006, 13:06
ik gebruik de originele,alternatieve zijn soms niet goed

dannyma
12 December 2006, 13:12
ik gebruik altijd de orginele van lexmark .
of koop nieuwe lexmark printer van zelfde model want de prijs voor printer of voor de inkt is bijna het zelfde dus meestal ga ik voor nieuwe printer .
maar gelukkig print ik niet veel .:)

boneless
12 December 2006, 13:24
ik gebruik altijd de orginele van lexmark .
of koop nieuwe lexmark printer van zelfde model want de prijs voor printer of voor de inkt is bijna het zelfde dus meestal ga ik voor nieuwe printer .
maar gelukkig print ik niet veel .:)

Zitten vaak kleinere cartridges bij hè! Halfvol zeg maar...

master_D
12 December 2006, 20:02
en elke keer ne nieuwe printer kopen,is ook niet alles,waar blijf je met al die toestellen.
ikzelf print best wel veel,dus ben ik eigenlijk een beetje op zoek naar goede alternatieven,hoewel de originele altijd de beste keus zal zijn.Maar op den duur voel je dat wel in je broekzak.

Buzze
12 December 2006, 20:19
en elke keer ne nieuwe printer kopen,is ook niet alles,waar blijf je met al die toestellen.

Kringloop winkel! Daar maken ze van drie kapotte printers één goeie printer!
En misschien kom je de uwe terug tegen voor een klein prijsje! ;)

Clioke16V
12 December 2006, 20:23
Kheb nu voor de eerste keer een Epson namaak gekocht ( merk carrefour ), en de print was goed.

Mp3Tjoeper
12 December 2006, 20:37
Hier werken we met twee printers

2 x Epson en hier word echt wel wat af-geprint hoor

Dus daarom hervullen. Vele maken de fout hun patroon pas bij te tanken als er bijna geen inkt meer uitkomt. Blauw en rood ga je nu eenmaal meer gaan verbruiken dan geel, tijdig bijvullen is de boodschap en je gaat echt niet veel verschil gaan merken hoor.
Ik koop ze altijd op pc beurs ( bijna met de liters :p )

Clioke16V
12 December 2006, 20:39
Mijn geel is anders sneller op dan blauw :D lol

Mp3Tjoeper
12 December 2006, 21:05
Mijn geel is anders sneller op dan blauw :D lol

Beetje minder gele fotootje printen hé :D nog lollerder :D :good:

Fck_
13 December 2006, 19:05
Heeft er al iemand van die 'hervul potjes' gekocht? die zijn veel goedkoper.. dan moet je gwn de inkt mbv een naald in je inktpatroon spuiten.. ik doe dat redelijk veel, en heb er geen nadelen van.. (toch niet dat ik weet)

minoe
13 December 2006, 19:30
Als je niet te laat bent met bijvullen(uitdrogen) zoals mp3 tjoeper zegt lukt da redelijk.Anders koop ik er soms ook van het merk carrefour als ik niet op tijd bijgevuld heb en ze uitgedroogd zijn.Da valt ook nog mee.Zeg niet als je een perfecte foto wil afdrukken dat het dan misschien beter is om van het merk zelf te kopen.Hangt natuurlijk van persoon tot persoon af.De ene valt al wat
viezer dan de andere hé.

Buzze
13 December 2006, 19:37
Minoe ! Is het een groot verschil van prijs voor cardridges of bijvullingen?
Ik zou het anders niet weten,heb mij daarmee nog nooit bezig gehouden! ;)

minoe
14 December 2006, 22:34
Het prijsverschil is inderdaad groot.Wel een beetje vuil werk maar ja.