Volledige versie bekijken : Kopieren naar een DVD.



Jasperx
14 December 2006, 22:31
Ik krijg een .avi bestand maar niet op een dvd gebrand. Als ik kopieren/plakken doe geeft hij een foutmelding dat ik geen bestanden naar de cd? kan kopieren of verplaatsen.
Wie weet hier raad mee?

Alvast bedankt.

Groeten Jasperx.

Shadowracer
14 December 2006, 22:39
Is het om af te spelen?? Als het zo is heb je verschillende programma's. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar CopyXtoDVD. Deze doet alles wat nodig is.

Greetz,

Shadow

sykke
14 December 2006, 22:44
Nero is daarvoor ook goed

dannyma
15 December 2006, 01:23
je zal eerst avi moeten omzetten in dvd files of beter bekend als vob files dan weg branden met dvd shrink .
om om te zetten gebruik ik vso convertxtodvd .
zoek het maar is op met google .

Peter.B
15 December 2006, 07:18
kan uwe dvd speler aan de tv divx afspelen of enkel dvd?
als hij divx kan afspelen,het avi bestand als data branden op cd (tot 700mb) op dvd(groter dan 700mb) via bvb nero.
kan hij geen divx afspelen dan zal je deze moeten omzetten met bvb
vso convertxtodvd (ken 'k niet,maar zal ook goed zijn)of winavi video converter naar dvd en branden via nero burning rom.
ps:je zoveel divx films op een dvd branden tot de dvd vol is.

Jasperx
15 December 2006, 11:53
Bedankt voor de spontane reacties!
Heb het gedaan met Nero als dataschijf, en het is gelukt!
Dikke merci!!

sylvester
15 December 2006, 13:17
weet er ook per ongeluk iemand welke dvd cd's kunnen afspelen op playstation2?We zoeken al kweet nie hoe lang dvd's die afspelen op playstation?Het bestaat maar we weten nie de welke het zijn.kan iemand mij helpen thx xxx

Peter.B
15 December 2006, 20:36
ik heb net een TDK dvd+r geprobeerd en die wordt goed afgespeelt.

Icemar
15 December 2006, 20:40
datatrax zo wel + als - dvd's kunne op een ps2

Sille
15 December 2006, 21:59
weet er ook per ongeluk iemand welke dvd cd's kunnen afspelen op playstation2?We zoeken al kweet nie hoe lang dvd's die afspelen op playstation?Het bestaat maar we weten nie de welke het zijn.kan iemand mij helpen thx xxx

euhm uwe ps2 moet gechipt zijn ;) want der zit een beveiliging in je ps2 zelf dat hij geen dvd's speelt een chip kan je laten steken in de game winkels ;) dit kost ongeveer 50 € denk ik

Peter.B
16 December 2006, 08:27
dat klopt niet sille.onze ps2 is niet gechipt en speelt dvd's af.

Icemar
16 December 2006, 10:21
euhm uwe ps2 moet gechipt zijn ;) want der zit een beveiliging in je ps2 zelf dat hij geen dvd's speelt een chip kan je laten steken in de game winkels ;) dit kost ongeveer 50 € denk ik



dit gaat over game's dan moet je ps2 wel gechipt zijn
voor films en zo hoeft hij nietgechipt te zijn
en de kosten liggen zo rond de 70 tot 120 euro ligt er aan welke chip ze er in zetten ;)

Peter.B
16 December 2006, 10:31
dit gaat over game's dan moet je ps2 wel gechipt zijn
voor films en zo hoeft hij nietgechipt te zijn
en de kosten liggen zo rond de 70 tot 120 euro ligt er aan welke chip ze er in zetten ;)
en dan mag je blij zijn dat hij na enkele maanden niet naar de vaantjes,zoals onze ps1.
't heeft waarschijnlijk nog gene maand geduurt.

Icemar
16 December 2006, 10:43
als je heb bij een goeie laat chippen heb je over het algemeen 1 jaar garantie
tegenwoordig
maar daar gaat de topic niet over ging over dvd op ps2 kunnen kijken