Volledige versie bekijken : MS Producer voor Powerpoint in de war



Eisenga
16 December 2006, 13:15
:wall: Als ik een powerpointpresentatie (2003) importeer in MS Producer (2003), is het resultaat dat alle letters volstrekt door elkaar staan. Het is alsof alle gegevens betreffende lokatie van elementen op de dia niet mee geimporteerd worden. Als ik de MS Producer presentatie vervolgens publiceer naar mijn computer en deze met IE 6 bekijk is het helemaal in de war en zijn zelfs de lettertypes veranderd.

Ik zou ontzettend blij zijn als iemand mij zou kunnen vertellen wat ik fout doe ?

Bij voorbaat dank !!

Bas E

compuchrisje
16 December 2006, 20:04
Wàt je juist fout doet, weet ik ook niet, wegens geen ervaring ermee. Wil het wel uitproberen, maar misschien kan dit leeswerkje (http://www.videoaktiv.org/fileadmin/template/main/vw/nl/modules/mk_opnemencolleges/Beschrijving_voor_het_opnemen_van_een_college.pdf) je al op weg helpen.

Eisenga
19 December 2006, 00:03
Hallo Compucrisje,

Hartelijk dank voor de handleiding over MS Producer die je mij gestuurd hebt.
Die ga ik zeer zeker eens grondig doornemen
En wie weet vind ik daarin wat ik fout doe.

Groet,

Bas E.

Eisenga
19 December 2006, 00:48
Het fenomeen newsgroep is voor mij nog nieuw. Ik ontdek nu pas dat men ook bijlagen mee kan sturen. Ik heb twee printscreens (JPG) meegestuurd waarin het probleem dat ik met MS Producer heb (Zie oorspronkelijke bericht) heel duidelijk geillustreerd wordt. Dia 4 laat zien wat er gebeurt nadat ik een powerpointpresentatie in MS Producer heb geimporteerd; Dia 7 laat zien wat er gebeurt als ik e.e.a. naar mijn eigen computer publiceer en deze vervolgens met de Internet Producer bekijk.

Hopelijk zeggen deze twee plaatjes meer dan mijn eerdere tektuele uitleg.

1794

1795

Bas E.

compuchrisje
21 December 2006, 01:01
Voor zover ik iets van html ken (waaruit IE is opgebouwd) is het al mogelijk dat die lettertypes niet aanvaard worden door IE en dus vervangen worden door vergelijkbare types.
Als verdere info ben ik te weten gekomen dat voor windows ME extra plugins moeten gedownload worden, in geval je XP hebt, moet je voor alle software de recentste updates hebben.
En na nog méér gezoek vond ik toch ergens een tutorial bij een student, weliswaar in 't engels, hier (http://students.bus.oregonstate.edu/CARLE011/ba271/producer/tutorial.MSProducer) te downloaden (méér dan 7 mb)