Volledige versie bekijken : Map niet toehankelijk



lizzardking
18 December 2006, 00:44
Na het verwijderen en terug installeren van XP heb ik problemen met een map waar enkele duizend foto's op staan:eek: . Die stond onder een gebruiker (khad er 2) maar nu heb ik er geen toegang meer in. Ik blijf hopen dat die foto's daaronder zitten. Alles staat er nog op dus ik geloof niet dat die verwijderd zijn. Kheb dezelfde gebruikers terug aangemaakt en toch blijft ze ontoegankelijk. Is er een andere manier om te zien wat er in die map zit?
Hopelijk kan iemand me helpen. tZou een MEGA ramp zijn als het niet zou lukken. Merci zulle. :bow:

Yelleken
18 December 2006, 00:59
als je een format gedaan hebt dan vrees ik er een beetje voor.

Wat je kan proberen desnoods als je de map nog wel ziet maar je kan er niet in is als administrator in te loggen op je systeem en dan eens kijken of je er zo in kan.

lizzardking
18 December 2006, 01:26
Nope, Als administrator ben ik ingelogt en zo kan ik er ook niet bij. Kheb geen format gedaan, alle prog. staan er nog op en enkele foto's onder een andere map heb ik ook nog. De map staat er nog met dezelfde naam maar is niet toegankelijk. Zoveel ken ik er niet van maar vroeger met win98 kon je in msdos kijken wat er in je mappen staan (voordat windows opstarte) kun je dat nu ook niet? Of in het ergste geval de HD uithalen en als slave laten draaien in een andere pc? Het probleem is dat het een recente pc is en dat die aansluitkabels nu helemaal anders zijn. Please, probeer me te helpen:bow:

dannyma
18 December 2006, 09:44
mischien je toegangs code is in qwerty in tikken in plaats van azerty ?

Mak
18 December 2006, 12:31
Open je verkenner (start - alle programma's - bureauaccesoires - verkenner)eens en kijk of je zo aan de map geraakt.
S6

nojs
18 December 2006, 12:52
veilige modus?

nightraver
19 December 2006, 11:33
Je kan ook eens proberen om een programma te instaleren dat je bestanden gaat herstellen (lees terug zoeken), ik heb dit ook een keer voorgehad en toen waren de mappen zelfs niet meer zichtbaar en ik heb voor zeker 75% kunnen recupereren (na een format) en bij u is zelfs de map nog zichtbaar als ik het goed begrijp dus moet dit volgens mij lukken.
Neem eens een kijkje op volgende site http://www.ontrack.com/ daar ga je wel wat vinden (ik denk wel testversie maar dat werkt ook perfect), er zijn ergens wel gratis alternatieve maar die weet ik niet meer zitten dus daar zal je even voor moeten googelen, moest ik ze vinden laat ik iets weten.

grtz nightraver.

lizzardking
19 December 2006, 14:08
Alvast bedankt voor de nodige info. Eigenlijk heb ik nog niet zoveel tijd gehad maar ik zal het eerstdaags uitproberen. Ik hou jullie op de hoogte! Het zal en moet lukken.