Volledige versie bekijken : afsluiten programma doet windows opnieuw opstarten



atlantis
19 December 2006, 18:55
sinds paar dagen (ongeveer gelijk met configureren van netwerkje) gebeurt het dat bij het afsluiten van een programma of browser, de hele pc afgesloten wordt, zonder het afsluitscherm van windows dan. Er is echt geen regelmaat en kan bij outlook of browser of ander programma zich voordoen. Klikken op het kruisje en ik krijg zwart scherm en onmiddelijk daarna spontaan heropstarten van windows. Start gewoon op zonder haperingen en ook gene foutmeldingen. Scan met adaware, spybot, spysweeper, regcleaner, ewido, cccleaner en avast geven niks aan. Iemand een idee??
thanks

woepi
19 December 2006, 19:02
Probeer het hier eens mee.

http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=179

sykke
20 December 2006, 00:54
Of indien het niet help kan je eens een logje plaatsen.

MADtm
20 December 2006, 04:07
misschien eens norton windokter draaien...;)

atlantis
20 December 2006, 09:26
bedankt voor de tips, ga ik eens proberen en ik laat jullie iets weten....eerst eenglaasje melk drinken en wat slapen :) :)

atlantis
20 December 2006, 15:19
bon, kon het probleem langs geen kanten oplossen. Pc wou zelfs niet Adv Win Care installeren en liep vast. Zels het willen openen van andere mappen gebeurde niet. Telkens moest ik resetten, en hoe meer resetten hoe minder depc vlot draaide. Ook systeemherstel liep niet. Heb dan maar image van verleden week teruggezet, daarna Ad win Care wel geinstalleerd. Pc loopt vlotjes nu weer........online scan met bitdefender en panda leverden niks op....vraag me af wat de oorzaak was. nog zinvol dat ik een hijacklog plaats??

woepi
20 December 2006, 16:45
bon, kon het probleem langs geen kanten oplossen. Pc wou zelfs niet Adv Win Care installeren en liep vast. Zels het willen openen van andere mappen gebeurde niet. Telkens moest ik resetten, en hoe meer resetten hoe minder depc vlot draaide. Ook systeemherstel liep niet. Heb dan maar image van verleden week teruggezet, daarna Ad win Care wel geinstalleerd. Pc loopt vlotjes nu weer........online scan met bitdefender en panda leverden niks op....vraag me af wat de oorzaak was. nog zinvol dat ik een hijacklog plaats??

Als de fouten weg blijven moet het niet ( maar kan nooit kwaad ;))
Denk dat je met een systeemfout zat.

atlantis
20 December 2006, 19:40
in ieder geval bedank¨! Pc loopt weer als een trein. Ad win Care gaf nadien wel 44 fouten aan. Vraag me af of het mogelijk is dat de nieuwste versie van spysweeper en de nieuwe AVG antispyware (oude Ewido) misschien niet in conflict komen met elkaar??
Bon, zo is het maar weer bewezen dat je er alle belang bij hebt om regelmatig een image te maken van je C, en dagelijks je emails te backuppen!

maak er een leuk eindejaar van!!