Volledige versie bekijken : Service Pack Op Cd



Euroke0
19 December 2006, 19:29
Weet iemand hoe ik service pack II kan toevoegen aan mijn windows xp cd, die geen service pack bevat, zodat ik deze niet elke keer achteraf erbij moet installeren?

Dank bij voorbaat

peterus
19 December 2006, 19:43
Google eens op sp2 slipstreamen in xp.



greets

Sativa
20 December 2006, 15:49
Nederlandse xp sp2 versie:

http://download.microsoft.com/download/6/d/6/6d6fe05d-63bc-4274-accf-add56312cfb6/WindowsXP-KB835935-SP2-NLD.exe

Hoop dat je nl versie hebt van xp ;)
Veel plezier ermee :)

Nickel
21 December 2006, 13:23
Dit kan als je je servicepack slipstream met je installatie.

Als ik mij niet vergis kan je dit o.a. met het programma "isostreamer".

Niet zo moeilijk om mee te werken

Nickel

sykke
21 December 2006, 22:26
Op de computer wel maar ik denk dat je op een originele xp cd niets kan bijzetten(branden).

MADtm
22 December 2006, 04:51
Op de computer wel maar ik denk dat je op een originele xp cd niets kan bijzetten(branden).

dat lijkt me logisch;)

(zomaar een gedachte hoor)-> xp cd kopieren met nero en op n dvd zetten
feature multiesessie aanzetten zo dat je later nof iets erop kunt zetten.
en dán zet je met idd isostreamer sp2 erbij...

of dit legaal is weet ik niet....:damn:

nightraver
22 December 2006, 11:08
Hey via deze (http://driverpacks.net/Tutorials//UWXP/NL/old/) site kan u het allemaal perfect lezen, ik heb daar ook mijn windows xp cd geslipstreams met SP2 en heb er ook via deze site zelfs een antwoordbestand bijgestoken, zodat je gewoon de cd kan insteken een keer even de partitie kiezen en al de rest gaat perfect vanzelf (dus kan je rustig) iets anders gaan doen onder tussen want alle instellingen die je anders tijdens instal moet invoeren zoals gebruikersnaam, taalinstellingen, enz.. die vul je nu reeds in in het antwoord bestand.
Let wel op dat het een pak werk is om het klaar te krijgen, maar je gaat niet weten hoe gelukkig je bent bij je volgende format dat je niet heel de tijd moet er bij blijven om de nodige instellingen te geven, dus die site is echt wel de moeite om eens een kijkje op te nemen.

grtz nightraver.

Mosquitos
22 December 2006, 11:35
Weet iemand hoe ik service pack II kan toevoegen aan mijn windows xp cd, die geen service pack bevat, zodat ik deze niet elke keer achteraf erbij moet installeren?

Dank bij voorbaat

Je kan hem hier bestellen als je wilt...
Uw land en de taal van uw xp invullen en verder gaan.
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/en_us/default.mspx
Kost nu wel 8€ terwijl het vroeger gratis was :eek:

cruwero
22 December 2006, 12:24
(zomaar een gedachte hoor)-> xp cd kopieren met nero en op n dvd zetten
feature multiesessie aanzetten zo dat je later nof iets erop kunt zetten.
en dán zet je met idd isostreamer sp2 erbij...
Dit klopt voor geen meter natuurlijk.
En het is zeker legaal.
Zelf heb ik het gedaan met autostreamer,zeer simpel en goed:
Henk

Euroke0
3 January 2007, 16:46
Hey allemaal,

Eerst en vooral allemaal hartelijk dank voor jullie reacties!!! (En sorry van mijn late reactie lol). K ben er ondertussen uitgeraakt en k bedank jullie alelmaal..

Hier mag een slotje op!!!