Volledige versie bekijken : slecht?



Timon22
19 December 2006, 20:14
is het waar dat je windows kan botsen als je meerdere account hebt. ik heb win xp professional en wij zijn met 2 vor die pc. maar ze zeggen dat meerdere accounts je pc kan laten botsen.

is dat waar?

compuchrisje
19 December 2006, 20:32
Zolang er één beheerder is, kan je accounts zat instellen, maar dan met beperkte rechten, die je als beheerder zelf toekent.

Yelleken
20 December 2006, 09:46
botsen zal hij niet doen, wat wel kan is dat door bepaalde handelingen vand e andere gebruikers de pc vertraagd of rare dingen gaat doen.
Hangt er ook vanaf natuurlijk welke rechten ze hebben

Timon22
20 December 2006, 10:17
omdat wij vroeger jaren met 2 gebruikers op de pc zaten en dan hebben we hem laten kuisen een keer. en dan hebben we terug te 2 gebruikers gedaan en 2 maand later werkte de pc niet meer. de man die hem herstelde zei dat windows gebotst was omdat we met 2 gebruikers en dat sommige programma's tegen elkaar werkten.

kan dat?

Timon22
2 January 2007, 16:46
kan iemand hier een antwoord op geven?

Milo
2 January 2007, 17:09
Ja , een kleintje met mayonaise ?

Zie euhm , ik snap niks van die vraag , Timon , probeer eerst eens rustig te verwoorden wat j wil zeggen want je geeft te veel info in 1 zin mee , da word een ware kakafonie ;)

Timon22
2 January 2007, 17:37
kan je pc stuk gaan door meer dan 1 account te hebben. zoals dat iedere lid van de familie een account heeft.
mijn broer 1
ik 1
en 1 voor ouders bv

kan dat een storing in je pc veroorzaken waardoor je pc stuk geraakt?

Milo
2 January 2007, 18:01
Normaal niet ... zoals hieboven vermeld .
Maar dan is het het beste van de account van de oudes als volledige admin account te zetten en da van jou en je zus beperkte rechten ofzo ;)

Timon22
2 January 2007, 18:10
ik en mijn broer hadden eens elk een account en onze is stuk gegaan en die man die hem hersteld heeft zegt, door omdat er 2 accounts waren dat de pc in de war gestuurd was en daarom niet werkte.

Milo
2 January 2007, 18:59
Wa zever

MADtm
2 January 2007, 22:10
en die man die hem hersteld heeft zegt, door omdat er 2 accounts waren dat de pc in de war gestuurd was en daarom niet werkte.

:D volgens mij is er iemand anders in de war:D

Quazie
2 January 2007, 23:07
Heb deze Pc met Xphome nu al 3 jaar met 3 accounts met admin rechten draaien en nog geen problemen gehad. Is wel een beetje trager geworden tijdens het opstarten en afsluiten maar dat komt volgens mij door het aantal programma's die er bij gekomen/zwaarder geworden zijn. Onderhoud gebeurt wel (en regelmatig) op dezelfde account (ad-aware/ schijfopruiming / defragmentatie/ ... ).

Timon22
3 January 2007, 10:00
ok, maar er zouden dan maar 2 accounts op komen. we zouden dan allebei evenveel rechten moeten hebben. kan je dit ook doen.

Milo
3 January 2007, 12:02
Bij Configscreen / Gebruikers ;-)

Timon22
3 January 2007, 12:12
ok, thx voor de info. wij vonden het al raar dat dat de oorzaak kon zijn van 2 accounts dat de pc niet werkte. wrm zouden ze dat anders in de pc laten steken dat je meerdere accounts kan doen