Volledige versie bekijken : Panda Platinum IS 8.05.02 vragen.



nielsvandesype
3 June 2005, 22:33
Is het een bug want ik heb al vaak gehad dat het beschermingsniveau van mijn pc laag was dit gebeurde vaak bij de opstart vd pc. Ik heb dit probleem kunnen oplossen door de permanente bescherming uitteschakelen en dan weer in te schakelen meestal is je beveiligingsniveau weer hoog moest het niet zijn moet je ook de vinkjes weghalen bij de automatisch bescherming. Moest dit nog niet lukken kan je nog maar 1 ding doen zijn de services van panda opnieuw opstarten door bij uitvoeren services.msc in te typen. Weet er iemand soms een antwoord op mijn vraag ?

Nog een bizar probleem , ik zou ook graag willen dat panda mijn herstelpunten scant maar dat lukt niet. Telkens wanneer ik instel dat hij het toch moet scannen staat het terug bij de dingen die hij niet scant. Hoe komt dit ?

Alvast bedankt.

mXX
3 June 2005, 23:48
hmm das raar heb nog nooit zon probeem gekregen en zeker niet met panda

nielsvandesype
4 June 2005, 13:05
hmm das raar heb nog nooit zon probeem gekregen en zeker niet met panda

Bedankt voor je reactie.
Ik weet dat het raar is maar dat vh beveiligsniveau heb ik wel redelijk vaak. Er zouden problemen kunnen optreden op pc's met SP2 dat hebben ze mij verteld op een ander forum. Voor de rest ben ik heel tevreden over panda.

Met mijn bizarre probleem blijf ik zitten. Telkens dat ik instel dat hij de map waarin de herstelpunten staan opgeslagen moet scannen onthoud hij het maar als ik na een paar seconden ga kijken staat het terug bij de niet te scannen mappen.