Volledige versie bekijken : problemen met laden internetpagina



kevindewachter
21 December 2006, 12:22
Sinds enkele dagen heb ik een probleem met het laden van een internetpagina.
Bij mijn vriendin en vrienden doet hij het wel enkel op mijn pc niet.
De internetpagina is http://www.hulpdienstenforum-vlaanderen.be (http://www.hulpdienstenforum-vlaanderen.be/)

Enig idee hoe dat kan komen??

Milo
21 December 2006, 12:26
Wat zijn uw problemen ?
Trzge laadtijden ?
Http error ?

kevindewachter
21 December 2006, 12:37
Wat zijn uw problemen ?
Trzge laadtijden ?
Http error ?

Oh ja was ik er vergeten bijzetten, sorry

Kan geen verbinding maken

Firefox kan geen verbinding maken met de server op www.hulpdienstenforum-vlaanderen.be.


* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

En met internet explorer krijg ik dit:

res://shdoclc.dll/pagerror.gif De pagina kan niet worden weergegeven.

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Probeer het volgende:

Klik op de knop res://shdoclc.dll/refresh.gif (javascript:location.reload()) Vernieuwen (javascript:location.reload()) of probeer het later opnieuw.
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Kijk of de instellingen van uw Internet-verbinding worden gedetecteerd. U kunt Microsoft Windows zo instellen dat uw netwerk wordt onderzocht en dat de instellingen van uw netwerkverbinding automatisch worden gedetecteerd (als uw netwerkbeheerder deze instelling heeft ingeschakeld).
Klik op menu Extra en vervolgens op Internet-opties.
Klik op tabblad Verbindingen op LAN-instellingen.
Selecteer Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen en klik vervolgens op OK.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop res://shdoclc.dll/back.gif%22Vorige (javascript:history.back(1)) als u een andere koppeling wilt proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

Milo
21 December 2006, 14:57
delete eens uw temp internet files alsook uw coockies

kevindewachter
21 December 2006, 15:06
delete eens uw temp internet files alsook uw coockies

Heb ik al gedaan --> geen resultaat Heb mijn router ook al eens uit gezet en dan terug aan --> ook geen resultaat

Milo
21 December 2006, 15:28
Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

der staat daar een nummer bij normaal ;)

Milo
21 December 2006, 15:33
Ik zou voorstellen toch eens een logske te plaatsten in het HJT subforum .
Dit om na te gaan of hier geen beestje aan het werk is .

Sinds wanneer heb je dit ? alsook , is dit op alle sites ?

kevindewachter
21 December 2006, 15:34
Er staat geen nummer bij

kevindewachter
21 December 2006, 15:35
Ik heb al een logje geplaatst. Het is begonnen rond maandag denk ik

kevindewachter
21 December 2006, 16:02
Heb mijn pc nog eens herstart en nu opent hij die site wel terug dus ik denk dat het is opgelost mag slotje op

Milo
21 December 2006, 17:25
Dus dit probleem was niet geheel de tijd ?????
Was nu maar eventjes .... Vermeld dat dan ook eens ;)

Thx :)

kevindewachter
21 December 2006, 17:29
Sorry hiervoor maar toch erg bdankt voor je tijd :bow::bow:(y)

Milo
21 December 2006, 17:46
Sorry hiervoor maar toch erg bdankt voor je tijd :bow::bow:(y)


Graag gedaan zenne ..... :D
En sorry µ.... Why ?????? Euhm ik krijg hier op het werk nog massa andere vragen , en die zijn soms 1000 keer stommer dan dit ;)


Dus sorry ... no way he :p
Kon altijd ... en idd een reboot help in 80 % van de gevallen wel :)

dannyma
31 December 2006, 13:06
gebruik is een andere explorer dan firefox ? hier werkt het ook prima niks aan de website probleem .