Volledige versie bekijken : muziek gelijk zetten



enjoy__M
21 December 2006, 23:22
Hallo vrienden,

Ik heb een klein probleempje.
aangezien ik met mijn laptop op 1 januari de muziek verzorg op een familie feestje, heb ik bij vrienden en familie heel veel muziek gaan halen en op een externe hd gezet.
het zijn allemaal mp3 files.
het probleem is dat er een geluids verschil is. de ene wat luider als de andere.
ook heb ik gemerkt dat het aantal Kbps niet altijd hetzelfde is.
Mijn vraag is of het mogelijk is de volledige hd op het zelfde geluidsnivou te krijgen? en alles aan dezelfde Kbps om te zetten?

ik heb ook een 3 tal programma's die gebruikt worden door dj's maar ook hier heb ik een vraag over.
Ik heb :
PCDJ Red
Bpm Studio
Traktor Beatport Player.

Ik gebruik deze programma's enkel sotwtware matig, hiermee bedoel ik dat enkel de pc aan een stel Boxen met ingebouwde versterker zal aangeslotenworden.

dus wil ik één van die programma's gaan gebruiken om de mp3's netjes aan elkaar te spelen.
naar ik kan nergens een funktie terug vinden hoe ik de 2de mp3 kan juist zetten op de beat.
voorbeeld:
in player1 is een mp3 aan het spelen, ik wil in player 2 het andere Mp3ke ergens laten invoegen op de beat .
of met andere woorden tewijl het ene aan het spelen is, het andere voorbeluiteren met behulp van een hoofdtelfoon.
iemand enig idee.


Met vriendelijke groet
Enjoy__M

Emile.H
22 December 2006, 00:13
Vind je een hoop over via de zoekfunctie, ik heb hier al 2 soortgelijke posts gezien ;)

zariash
22 December 2006, 00:28
Vind je een hoop over via de zoekfunctie, ik heb hier al 2 soortgelijke posts gezien ;)
maar op geen enkele wordt er het probleem opgelost.
grtjs

andre verspeete
22 December 2006, 09:21
Met het prog MP3GAIN zou het moeten lukken.