Volledige versie bekijken : zonealarm



Christof
22 December 2006, 17:15
hallo,

Ik heb zonealarm geinstalleerd maar als na het opstarten wil openen, zegt de pc
Kan geen toegang tot het opgegeven aparaat , pad of bestand krijgen, geen toegangsmachtiging voor het item.
Weet iemand hoe dat het komt vroeger heb ik daar nooit problemen meegehad.
Heb alleen windows terug geinstalleerd.

Christof

Silverwing
22 December 2006, 21:33
Dit is een probleem dat veelvuldig is voorgekomen bij vorige versies van ZA.
Heb je de nieuwste versie van de free firewall?
Ga anders eens kijken op het userforum van zonelabs,daar vind je zeker een antwoord voor je probleem,wel Engelstalig!

ajaxloverr
23 December 2006, 19:26
ik heb dat probleem ook download de gratis comodo firewall (net iets beter)

MADtm
23 December 2006, 23:41
download de gratis comodo firewall (net iets beter)

helemaal mee eens:good:

Krikkie
24 December 2006, 12:40
Gaat de foutmelding over een cd-DVDspeler of een virtuele drive???
Kan het zijn dat je voor je deze mededeling kreeg iets hebt geïnstaleerd vanop cd/DVD? Indien dit zo is, leg dan even deze cd/DVD terug in de speler.
Als je een virtuele cd-DVDspeler hebt verwijderd kan dit ook problemen opleveren, je moet dan je virtuele schijf even terug aanmaken ( je kan ze leeg laten staan deze nemen zo goed als geen plaats in).
Ik heb dat in het verleden ook enige maal meegemaakt tot mijn oog viel op het gebruik van virtuele schijven... Sindsdien steld dit probleem zich niet meer.
Het verwijderen van je firewall en vervangen door een andere vind ik persoonlijk een gemakkelijkheidsoplossing, zoek ik liever naar de fouten en probeer deze op te lossen, zo leer je bij en hoef je niet altijd iets anders te installeren als er iets fout gaat.
ZoneAlarm is trouwens ook een zeer goede firewall, dus waarom verwijderen.

Groetjes Krikkie

Pcfreakske2000
29 December 2006, 15:21
hallo,

Ik heb zonealarm geinstalleerd maar als na het opstarten wil openen, zegt de pc
Kan geen toegang tot het opgegeven aparaat , pad of bestand krijgen, geen toegangsmachtiging voor het item.
Weet iemand hoe dat het komt vroeger heb ik daar nooit problemen meegehad.
Heb alleen windows terug geinstalleerd.

Christof



@Christof : Ik heb ook jaren lang ZoneAlarm gebruikt , tot die raar begon te doen. Daarna heb ik die maar verwijderd.

Nu gebruik ik de firewall die in Panda Platinum Internet Security 2007 zit ( gisteren pas ben ik gratis geüpgrade van de 2006 naar de 2007 versie ).