Volledige versie bekijken : batterij lader ?



Clioke16V
22 December 2006, 22:21
Ja ik heb dus nieuw fototoestel gekocht.

Ik heb van mijn vorig fototoestel nog 2100Ma batterij'en liggen ( versleten ), maar bij die batterij'en was een lader bij ook.

Kan ik nu bv 2700Ma batterij'en kopen en deze opladen met de oude lader, of gaat die oude lader deze niet volledig kunnen opladen, omdat de batterij'en die erbij waren maar 2100 waren ?

Alvast bedankt.

Nostradamus
22 December 2006, 22:26
Dat kan normaal geen probleem geven hoor Clioke16V, het enige verschil is dat de laadtijd iets langer zal duren ;)

Clioke16V
22 December 2006, 22:58
Dat kan normaal geen probleem geven hoor Clioke16V, het enige verschil is dat de laadtijd iets langer zal duren ;)

Die is om te wenen met de oude lader > denk wel een 12 uur ofzo. Denk eigenlijk dat ik best een nieuwe lader koop met batterij'en van het merk GP.

de oude lader kan dan toch nog steeds genomen worden voor de andere oplaadbare pillen in huis. ( ik wacht niet graag lang he :D )

g_man
23 December 2006, 11:14
Die is om te wenen met de oude lader > denk wel een 12 uur ofzo. Denk eigenlijk dat ik best een nieuwe lader koop met batterij'en van het merk GP.

de oude lader kan dan toch nog steeds genomen worden voor de andere oplaadbare pillen in huis. ( ik wacht niet graag lang he :D )

Man ja, ik heb hier ook zo ene om te bleiten...gewone AA's...19 uur ...D's 25 uur (afhankelijk van de mAh) ...idd beter snelladers kopen alla GP...;)

Clioke16V
23 December 2006, 12:43
Die komt er zeker aan dan, GP zie je overal nu, dus die zullen wel goedzijn + ze zijn niet duur.

Clioke16V
24 December 2006, 17:09
Lader + batterij'en zijn gekocht. 2700mA, deze zullen wel lang genoeg meegaan.

mag slotteke op en bedankt mannen !!!