Volledige versie bekijken : Zwevend



durumke
23 December 2006, 04:38
Hallo beste mensen, hier ben ik nog eens he.
Zeg, als ik mijn windows herinstalleer he, na een volledige format, dan doet mijne pc daarna altijd een chkdsk ( check diske he), dan moet hij niks anders doen dan zwevende bestanden repareren. Aan wat zou dat liggen? Is mijn harde schijf aan vernieuwing toe misschien? Want als windows is geinstalleerd krijg ik, meestal de dag erna, op mijn opstartscherm te zien dat hij niet kan starten omdat er een fout zit in windows\system32\config\system.
dan probeer ik dat te repareren via windows, maar dat lukt niet. Ik zit al 2 weken met dit probleem en heb windows als minstens 10 keer geherinstalleerd, pffffffffffffffff.
Prettige feesten voor iedereen.
Ludo.

Icemar
25 December 2006, 09:03
welke harddisk gebruik je ?
je kan ook je harddisk laten controleren op fouten of beschadigen op de site van de makers van je harddisk hebben ze zulke programmatjes staan laat deze eens lopen en als goed is krijg je dan een raport er van en die kan je hier plaatsen

durumke
27 December 2006, 03:30
T'is in orde. Harde schijf heeft zijn geest gegeven. Ben een nieuw gaan halen en alles werkt perfect. Bedankt voor de reactie? Hier mag een slotje op.