Volledige versie bekijken : Firefox download



Geraar
23 December 2006, 16:42
Als ik een bijlage download dan heb ik soms de keuze om gewoon metteen te openen of om op te slaan. Maar soms heb ik die keuze ook niet en kan ik enkel maar opslaan. Hoe verhelp ik dit?

Alvast bedankt.

dannyma
23 December 2006, 18:38
ik kan je niet helpen want ik werk daar niet mee maar ik hoop andere collega's wel .

berger
23 December 2006, 23:02
Eigenlijk begrijp ik het niet zo goed. Je spreekt over Firefox download : dat zou er op wijzen dat je in firefox iets wil downloaden. Maar je spreekt ook over bijlagen en dat doet me eerder denken aan bijlagen bij mails. KUn je niet wat verduidelijken?

Krikkie
24 December 2006, 12:52
Indien je iets "binnentrekt" met firefox of IE heb je de mogelijkheid om het op je hardeschijf te plaatsen of om hetgene je binnenhaald direct af te spelen.
Indien je kiest om het op te slaan op je hardeschijf kan je de lokatie kiezen waar je je ding naartoe schrijft, als je kiest voor direct af te spelen wordt er een temp (tijdelijk bestand) aangemaakt waarin de download wordt opgeslagen, deze zou na gebruik verwijderd worden.
Indien je iets download dat niet direct geopend kan worden zal je browser direct voor de "opslaan als"- optie kiezen, na het downloaden krijg je wel de optie om te openen.
Zeker ben ik niet, maar ik denk dat dit is wat je bedoeld.

Groetjes Krikkie

spruit
24 December 2006, 13:05
Als ik een bijlage download dan heb ik soms de keuze om gewoon metteen te openen of om op te slaan. Maar soms heb ik die keuze ook niet en kan ik enkel maar opslaan. Hoe verhelp ik dit?

Alvast bedankt.

ik vermoed dat met ff je een ingepakt bestand kan openen, andere files kan je alleen maar opslaan. Is een soort veiligheid he ;)

Geraar
24 December 2006, 17:07
Oke bedankt hier mag een slotje op.