Volledige versie bekijken : Probleem Mcaffee



Bartmen
25 December 2006, 15:07
Hallo

Bij het herinstalleren van de computer, heb ik mij nogmaals gericht tot Mcaffee. Nu is het probleem dat mijn internetverbinding regelmatig wegvalt, maar ik weet niet hoe het komt. Wel weet ik dat dit probleem ligt bij de privacy status... iemand hier raad mee?

Bartmen

Geraar
25 December 2006, 15:51
Eerlijk vind ik macaffee niet zo best, doe mij maar Kerio personal firewall.;)
Kan je bij macaffee die privacy status niet uitschakelen? Bij mij weten dient die toch enkel om privacy gegevens te blokkeren die worden gebruikt bij sites zoals bv e-bay en dergelijke. Bij zone alarm kon je deze functie zonder probleem uitschakelen.

Bartmen
25 December 2006, 15:54
Eerlijk vind ik macaffee niet zo best, doe mij maar Kerio personal firewall.;)
Kan je bij macaffee die privacy status niet uitschakelen? Bij mij weten dient die toch enkel om privacy gegevens te blokkeren die worden gebruikt bij sites zoals bv e-bay en dergelijke. Bij zone alarm kon je deze functie zonder probleem uitschakelen.
Kan je inderdaad uitschakelen, maar dacht dat dit vervelende gevolgen kon hebben...
Toch bedankt

Geraar
25 December 2006, 16:46
Neen, zoals ik al zei als je geen gebruik maakt van dergelijke betaal sites waar je je identiteit op geeft dan mag je deze optie uitschakelen.

Pcfreakske2000
29 December 2006, 15:08
Hallo

Bij het herinstalleren van de computer, heb ik mij nogmaals gericht tot Mcaffee. Nu is het probleem dat mijn internetverbinding regelmatig wegvalt, maar ik weet niet hoe het komt. Wel weet ik dat dit probleem ligt bij de privacy status... iemand hier raad mee?

Bartmen



@Bartmen : Norton of Mcafee, bah , dat zijn de slechtste antivirustools dat er bestaan.