Volledige versie bekijken : prob film



Timon22
26 December 2006, 12:44
ej, ik heb een film op dvd gezet, maar als ik hem afspeel op dvd speler dan lukt het niet. normaal moet dat lukken want ik heb vroeger een film afgespeeld erop die ik ook op dvd rom gezet heb.
ik heb de mappen video_ts en audio_ts erop gezet.

kan iemand mij helpen?

Icemar
26 December 2006, 12:53
op welke dvd speler wil je deze afkijken
heb je dit op alle dvd spelers
welk schijfje heb je je gebrikt ?
zitten er nog mappen in de map video_ts en audio_ts ?
gelieve volledige info geven als je een probleem geeft dit is maar halve info dus kan daar geen correct antwoordt op geven

Timon22
26 December 2006, 14:52
het is een lenco home cinema, maar een vorige film die ook op die dvd speler wou afspelen lukte wel.
met een andere dvd speler speelt ie het helemaal niet af omdat ie dat nie ondersteunt.
ik heb een fujifilm dvd+r gebruikt net als die vorige film die wel ging op die dvd speler.
in de map video_ts zaten er nog mappen en die audio_ts was een lege map, maar had gelezen op een forum mss was het deze dat deze map ook op de cd moest staan.

Icemar
26 December 2006, 16:00
welke mappen zitten er nog in de map video_ts zo wel makkelijk zijn als je dat gelijk had vermeld

kilroy
26 December 2006, 19:32
je hebt hem toch afgesloten de dvd, als je deze bestanden gekopieerd hebt via multisessie zal hij niet werken op je dvd !!!

Timon22
26 December 2006, 20:48
waarschijnlijk niet afgesloten, vroeger heb ik dat ook niet gedaan bij die andere film, en die werkte toch
bestanden map video_ts:
*video_ts back up bestand van ifo
*video_ts dvd video file 8kb
*VTS back up bestand van ifo
*VTS dvd video file
*VTS video file 1 tot en met 4 van grootte: 1.045.036 kb

Icemar
26 December 2006, 20:53
dan zou je deze film toch op een dvd speler af moeten kunnen spelen
en anders zo het kunnen dat dit schijfje niet geschikt is voor je dvd speler
speelt hij wel op je pc af ?

Timon22
26 December 2006, 20:56
dat heb ik ngo niet bekekn, maar een ander schijfje werkte er wel op, dusja. het is idem

2B's
26 December 2006, 21:42
Timon. Volg even volgende procedure bij het branden van een DVD met Nero. Start Nero via smart start. Kies daar Nero Burning rom. Zet hem bovenaan op DVD en kies in de linker kolom DVD-video. Druk dan op nieuw. Helemaal links zie je dat er al een map video_ts en audio_ts gemaakt is. Het is dus totaal overbodig om ook jouw mappen nog eens over te trekken. Ga dus naar de plaats waar jouw video_ts map staat en klik ze open. Selecteer alles in die map en sleep ze helemaal naar links en ga met je cursor op de (rode) video_ts map staan en laat dan los. In de kolom ernaast zie je dat alle geselecteerde bestanden tevoorschijn komen. Je hoeft NIKS meer te doen dan dat. De map audio_ts blijft leeg! Je klikt in de balk bovenaan op branden. Je stelt je snelheid in (hou ze niet té hoog, ik brand doorgaans op maximum 8X) Klik opnieuw (onderaan rechts) op branden en het proces zal beginnen. Dat is eigenlijk de enige goede manier op gegevens uit een video-TS bestand te branden. Tenzij je natuurlijk gaat kiezen voor ISO of andere files, da's dan weer een ander procedé.

2B's
26 December 2006, 21:44
Oh ja. Als je de dvd die je niet op de dvd speler kan afspelen even in je PC steekt. Doe hem niet automatisch starten maar doe gewoon "openen". Je kunt dan zien of er niet toevallig twee mappen gebrand zijn als video_ts. Ik bedoel en map in een map. Dat zou weleens de reden kunnen zijn waarom je de film niet kunt zien.

2B's
26 December 2006, 21:45
dat heb ik ngo niet bekekn, maar een ander schijfje werkte er wel op, dusja. het is idem


Als je gebrand hebt met Nero, dan is hij normaal wél afgesloten. Nero doet dit automatisch.

Timon22
26 December 2006, 21:45
ok, zal dit bij een volgende keer eens toepassen