Volledige versie bekijken : dringend



minoe
29 December 2006, 11:26
Op mijn externe harde schijf staan een aantal bestanden (mappen)terug die ik vroeger verwijderd had.Het is gewoon de naam van de map die terugstaat maar dan wel ne keer of vijf dezelfde map mat daarachter het cijfer 1,2,3,4 en 5 die tss haakjes staan.Ook had ik mijn afbeeldingen gesorteerd maar die staan nu terug wirrar door elkaar(zoals vroeger).Denk zelfs dat er een groot aantal afbeeldingen verdwenen zijn.
Iemand een idee wat de oorzaak hier kan van zijn of hoe ik dit eventueel terug goed kan krijgen ?

compuchrisje
29 December 2006, 20:22
Misschien heb je tijdens een backup die externe mee betrokken erin? Dan wordt automatisch een nieuw bestand aangemaakt. Wat de wirwar betreft, dàt vind ik wel vreemd. Zet je virusscanner er maar eens op en een adwarescanner bv avg-antispyware. (zie downloads)

minoe
29 December 2006, 22:37
Misschien heb je tijdens een backup die externe mee betrokken erin? Dan wordt automatisch een nieuw bestand aangemaakt. Wat de wirwar betreft, dàt vind ik wel vreemd. Zet je virusscanner er maar eens op en een adwarescanner bv avg-antispyware. (zie downloads)
Is reeds gebeurd maar niets gevonden.Zou het kunnen te maken hebben met
een image da ik ne keer teruggezet heb.Wel van C naar C-schijf.Mijn externe had toen een andere stationletter.

compuchrisje
30 December 2006, 00:46
Dat kan idd de reden zijn, backup houdt ook de log ervan bij en als de stationsletter niet overeenkomt, dan lukt de backup ook niet. Probeer het anders om de stationsletters aan te passen. Op de site van ome Bill kan je dat bv met het freeware progje tweakui.

minoe
30 December 2006, 12:11
Dat kan idd de reden zijn, backup houdt ook de log ervan bij en als de stationsletter niet overeenkomt, dan lukt de backup ook niet. Probeer het anders om de stationsletters aan te passen. Op de site van ome Bill kan je dat bv met het freeware progje tweakui.
Had de stationsletter al veranderd maar geen resultaat.Had wel ne keer het progje tweakui gebruikt maar voor iets anders.Misschien daarmee dat alles een beetje veranderd is