Volledige versie bekijken : probleem na reinstal



Noempsy
29 December 2006, 18:49
hoi hoi,

seg ik zit hier met een probleem, heb net geprobeerd om windows xp pro opnieuw te instaleren maar hij slaat vast nadat ik mijn raid controler wil instaleren. Ok dus geen re-instal maar nu als ik pc opstart moet ik altijd kiezen tussen setup en de gewone xp. Standaard springt hij altijd op die setup en die wil ik er nu uitkrigen......

Iemand een idee?

Yelleken
29 December 2006, 20:03
als je kan kiezen tussen de setup en de windows en je kiest voor de windows wat krijg je dan?

Noempsy
29 December 2006, 21:25
gewoon mijn vorige versie van xp.... dus hoe zet ik alles terug? gewoon met systeemherstel?

Noempsy
2 January 2007, 22:50
precies toch ni zo'n simpele vraag hee.....

Kokki
2 January 2007, 23:13
Ik kan niet goed volgen. Je hebt geprobeerd om een herinstallatie van xp te doen. Dat is jammer genoeg mislukt. Nu krijg je altijd een keuze mogelijkheid, en als je voor windows kiest, dan start windows gewoon op. Zonder enkel probleem? Dus je windows werkt prima? Steekt je windows-cd toevallig nog in je cd-drive?
Zo nee, wat gebeurd er dan als je voor setup kiest?

Noempsy
5 January 2007, 20:05
nope windows cd steekt er idd niet in. Als ik kies voor de setup, dus als ik nergens aankom. krijg ik blauw scherm want ik zit met een raid controler en als ik die niet installeer bij mijn setup gaat hij gewoon door en krijg ik een blauw scherm omdat er volgens mijn pc een hardware fout zit in de harde schijf.
Dit is omdat ik niet de juiste disket meer bezit met raid controler op.
Vandaar dat ik dus vastzit.... Wil eigenlijk gewoon dat die setup eraf geraakt tot ik de juiste conttroler gevonden heb....

Dit nu wat duidelijker?

Alvast bedankt zenne