Volledige versie bekijken : Panda 8.05.02 scan probleem



2B's
4 June 2005, 11:46
Al een tijdje heb ik problemen met de scan van panda. Alle andere functies werken perfect maar de scan niet. Hij loopt steeds vast van zodar hij in
sun/java/deployment/cache/javapi/v.01/file/counter.class-65b432d-69f64fd0.class
komt. Ik heb al geprobeerd om de class counter te verwijderen, mijn cache geheugen leeggemaakt, panda verwijderen en terug te installeren... geen botten helpt. Iemand enig idee?

nielsvandesype
4 June 2005, 13:12
Al een tijdje heb ik problemen met de scan van panda. Alle andere functies werken perfect maar de scan niet. Hij loopt steeds vast van zodar hij in
sun/java/deployment/cache/javapi/v.01/file/counter.class-65b432d-69f64fd0.class
komt. Ik heb al geprobeerd om de class counter te verwijderen, mijn cache geheugen leeggemaakt, panda verwijderen en terug te installeren... geen botten helpt. Iemand enig idee?

Probeer eens om die map apart te scannen met panda dit doe je door met je rechtermuisknop op de map te klikken en in het menu kiezen voor scan met panda. Voer ook het stappenplan van spykiller eens uit : http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=1733
Succes

2B's
9 June 2005, 06:58
Bedankt voor de goede raad maar... helpt blijkbaar ook niet. Ik zal dan maar opnieuw formatteren. Toch bedankt. Dit onderwerp mag gesloten worden