Volledige versie bekijken : Laptop start niet meer



blade1
30 December 2006, 23:49
Laptop start helemaal niet meer op, er blijft een zwart scherm en na ongeveer 30sec slaat hij af en start automatisch weer op, dit blijft zo steeds doorgaan maar krijg nooit beeld. Hd al uitgehaald, geheugen , prosessor en netwerkkaart maar niets helpt. Zou dit kunnen liggen aan het mobo.
Het gaat hem over een HP zd 7000 serie. Weet er iemand misschien waar ik een mobo van HP tegen een degelijke prijs kan vinden.

mvg blade

Kokki
31 December 2006, 10:27
Geraak je nog in de bios? Krijk je trouwens nog iets op het scherm of helemaal niets?

blade1
31 December 2006, 10:43
Niets op het scherm en ook niet in de bios.

grtz blade

dannyma
31 December 2006, 12:19
heb je ook al is windows cd ingestoken en krijg je dan iets ?
heb je laptop ook al is aangesloten op en ander beeldscherm ?

blade1
31 December 2006, 12:23
Windows cd al geprobeerd, ander beeldscherm, met of zonder hd en steeds het zelfde. Zwart scherm en blijft het opstarten herhalen.

gr. blade

dannyma
31 December 2006, 12:29
batterijtje al is vervangen ?

dannyma
31 December 2006, 12:31
bij het opstarten tegelijk esc of als dat niet lukt delete of spacebalk of f 10 of f 8
of alle verbindingen is goed nakijken en mischien nog eens goed nakijken en mischien is en beetje kracht op zetten zodat mischien iets terug contact maakt .
ik heb het meegemaakt met een gsm die geen geluid niet meer gaf en heb er dan een beetje kracht op gezet en ja hoor daar was het geluid terug en blijkbaar iets los op het printje .



ik probeer ook maar mee te zoeken neem me niet kwalijk als ze ook niet lukken .

peterus
31 December 2006, 13:27
Klinkt misschien stupid maar indien er een muis aanhangt koppel deze dan eens af en herstart de laptop.

blade1
31 December 2006, 17:13
Bedankt iedereen, maar blijf steeds met het zelfde probleem zitten. Daarom vermoed ik dat ik op zoek moet naar een nieuw moederbord. Als daar iemand een goed tip voor heeft is die steeds welkom.

bedankt iedereen en een prettig jaareinde.
blade

Kokki
31 December 2006, 17:30
Ja, als je niet in de bios geraakt dan zou het wel eens heel goed het moederbord kunnen zijn. Als het HD, geheugen of grafische kaart zou zijn, dan zou je nog in de bios geraken.
Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar.