Volledige versie bekijken : pinnacle studio 10



GUNTER
31 December 2006, 18:21
Ik zou graag mijn video 8 films van analoge camera willen opslaan en bewerken op harde schjif.
Heb daarvoor pinnacle st. plus ver.10 aangeschaft
Als ik nu mijn film wil opnemen krijg ik steeds melding dat de kabels niet zijn aangesloten en er geen signaal gestuurd is ,doch deze zijn corect aangesloten 1*geluid+1*video . Moet ik nog iets extra aanschaffen ,is analoge camera van ongeveer 10 jaar

Jan Smit
31 December 2006, 18:46
Je moet wel een analoge ingang hebben in je TV of Videokaart

fryum
31 December 2006, 19:08
leg eens uit hoe je je kabels aangesloten hebt van je camera naar je pc.

Fakke_Berto
31 December 2006, 22:04
Er moet een S-videokabel van je camera naar je S-video ingang van je PC, en een dubbele tulpstekkerkabel van je camera naar je audio in van je PC.
Wat ik raar vind is dat hij kan zien dat ie kabel zogezegd niet aangesloten is. Mogelijk kijkt hij nog naar de firewire-ingang. Dit zal je ergens moeten instellen in je menu. Iets op analoge capturing zetten ipv dv.
Gr.

GUNTER
1 January 2007, 14:36
usb aansluiting op interface naar computer is aangesloten
dubbele tulpstekker naar interface ook
geen fire wire aansluiting op camera

GUNTER
1 January 2007, 22:51
ben al zover dat ik beeld krijg maar enkel en alleen via recording
doch computer loot vast met overbrenging naar dvd recorder of harde schijf

fryum
2 January 2007, 10:33
Ik denk eerlijk gezegd dat overbrenging via usb moeilijk zal werken.
Usb is naar mijn bescheiden maar heel nipt snel genoeg om bewegend beeld over te brengen.
Destijds lukte dit bij mij ook niet, wat leidde tot aankoop van een dure analoge capture kaart (StudioDV PCI).
Ik vrees dat ook jij iets vergelijkbaar (http://estore.pinnaclesys.com/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayPage&Env=BASE&Locale=nl_NL&SiteID=piestore&id=ProductDetailsPage&productID=54477900)zal nodig hebben.