Volledige versie bekijken : microfoonproblemen



kwakske
2 January 2007, 00:54
Plotseling doet de microfoon het niet meer.Een dag ervoor ging alles nog prima.Zeer vervelend !!!Ik heb een jaartje geleden hetzelfde probleem gehad maar weet totaal niet meer hoe ik het heb opgelost.:wall: Ik denk zelfs dat ik ook toen het probleem op dit forum heb geplaatst .Kan er mij nog eens iemand helpen.aub:bow:
Vakje "dempen is NIET aangevinkt.
De microfoon is niet stuk ik heb hem al getest op een andere pc
Alvast bedankt

Mattehh
2 January 2007, 02:09
Heb je ook al eens de instellingen gecheckt met het controlepaneel > other devices > sound, speeches,... staan daar alle instellingen correct?

compuchrisje
2 January 2007, 03:27
Gebruikt het prog nog de goeie geluidskaart? Anders eens een update doen van je audo-drivers.

kwakske
2 January 2007, 18:01
Bedankt voor de reacties maar checken met het controlepaneel?:rolleyes: hoe doe ik dat?Ook een update doen , doe ik dat dan via een window-update?:eek:

compuchrisje
2 January 2007, 23:33
Het geluidsicoontje rechtsonder in je systeembalk open je, klik daar in het menu op Eigenschappen en kijk of er meerdere geluidssystemen in staan. Is degene die aangeduid staat wel werkelijk dàt wat in je computer zit of niet? Dàt kan je nakijken in je systeem: via rechtermuisklik Deze computer - Eigenschappen - Hardware - Apparaatbeheer.
Updaten van mediadrivers kan je dan voor die geluidskaart doen met een zoekactie op eender welke zoekrobot.

Fakke_Berto
3 January 2007, 19:33
Open even je mixer en kijk of hij niet toe staat of gedempt. Heb ik ook al gehad. Windows kuren hé.
Gr.