Volledige versie bekijken : PC onderdelen gezocht



qiqi
3 January 2007, 13:13
hallo, ik was eerst van plan om de packard bell Imedia7003 te kopen
maar nu wil ik hem liever zelf in mekaar steken
mijn budget is max 850€
en ik wil zeker 2048 RAM & een grafische kaart van 552DDR

Scherm hoeft er niet bij en een muis en een toetsenbord ook niet
een harde schijf van minstens 200 gig
ik wil er mee kunnen gamen
gelieve mij te helpen om deze pc in mekaar te steken en de prijs te vermelden
of zou het beter zijn moest ik gewoon onderdelen upgraden: grafische kaart, moederbord, processor, een kaartlezer 14 in 1, een DVD writer

als ik dit alles upgrade van een 5jaar oud pc, heb ik dan ook een betere koeling nodig?

De status van mijn pc nu: 368 MB - RAM GEHEUGEN, Kloksnelheid >1,30 GHZ, AMD Athlon (tm) Processor

alvast bedankt!:bow:

Emile.H
8 January 2007, 18:03
Ik veronderstel dat je een grafishe kaart met 512mb DDR3 bedoelt ipv een met 552DDR ;)
Voor de rest denk ik dat je met €850 zo'n systeem niet kunt samenstellen, je zal je budget een beetje moeten vergroten of het syteem iets minder maken, het scheelt niet veel, misschien lukt het net hoor :) al betwijfel ik het.
Wil je deze pc ook gebruiken om spelletjes te spelen? Aangezien je zo'n zwaare grafishe kaart wilt, je hebt ook heel goede kaarten van 256MB, bv nVidia GeForce 7900GT is een hele goede kaart.

Mvg, Emile !

EDIT: als je momenteel met 368Mb ram geheugen zit, zal zelfs 1gb geheugen al een hele vooruitgang zijn hoor :good: tenzij je zwaare spelletjes wilt spelen, maar dan is 1gb ook al mooi hoor.