Volledige versie bekijken : Wat betekent dit



polmcfree
4 January 2007, 22:43
http://img167.imageshack.us/img167/2031/avastfoutec9.th.png (http://img167.imageshack.us/my.php?image=avastfoutec9.png)

Krikkie
4 January 2007, 22:46
Onder aan het kadertje staat dat je meer uitleg kon vinden bij de FAQ's, dit is tevens een snelkoppeling, wat kom je te weten als je daar gaat kijken???

Groetjes Krikkie

polmcfree
4 January 2007, 23:12
Daar zeggen ze dat ik in1. my computer and select manage Sorry maar dit mag weg (dat hebt ge als ge dikke vingers hebt)

polmcfree
4 January 2007, 23:18
Dit Q: There´s a red circle on avast! a-ball icon in system tray and when I click on it, the error message appears saying "the AAVM subsystem detected a RPC error". How to fix this? A: First, use Windows Update to be sure that all Windows components (including "RPC") is up to date. Then restart your computer and check if the problem persists. If it persists, follow these instructions: 1. Right-click the icon MY COMPUTER and select MANAGE. 2. In left column unroll SERVICES AND APPLICATIONS. 3. Click on SERVICES. 4. In the right column, look at the state of service avast! Antivirus. 5. If the service isn't set to start automatically, set it that way (right-click it and select PROPERTIES and the STARTUP TYPE set to AUTOMATIC). Restart the computer after making the change. 6. If it was already set to "Automatic", check the status of the service. If it not "Started", try to start it (right-click it and select START). 7. If the service cannot be started, your avast! installation might be corrupted. Try repairing the avast! installation: click START -> CONTROL PANEL -> ADD/REMOVE PROGRAMS -> avast! Antivirus -> CHANGE/REMOVE and select REPAIR. This solution works on Windows NT, 2000, XP and 2003 only.Heb ik allemaal gedaan en het blijft het zelfde er is iets met het opstart systeem van de PC maar wat?????

compuchrisje
4 January 2007, 23:36
In combinatie met je ander probleem elders op 't forum, zit je inderdaad ergens in een soepje. Probeer ipv te repareren, avast volledig te verwijderen, ook de eventuele restjes na herstarten met een goeie registercleaner (!). Zorg ervoor dat in het startup control panel geen items van avast meer opstarten zodat deze ook verwijderd kunnen worden bij de registeropruiming.
Herinstalleer Avast dan volledig opnieuw (zet in die tijd je firewall uit, zeker doen!).

polmcfree
5 January 2007, 01:21
Het heeft niet geholpen het probleem is die RPC, maar als ik naar services ga is die gestart en staat op automatich, maar hoe weet ik of die start als ik de PC opstart want daar doet hij het niet, Het buraeublad ploft naar voor en iets later werkt ook de avast en vroeger kwam dat langzaam binnen en was avast al aan het scannen

polmcfree
5 January 2007, 02:53
Ik ga er aan stoppen heeft toch geen zin ,ga alles er af gooien en van nul beginnen zelfs geen backup gebruiken stel dat het probleem mee gebackt up wordt dan ben ik nog nergens

sykke
5 January 2007, 03:46
niet zorap opgeven een oplossing zal er wel komen.

polmcfree
5 January 2007, 12:07
Niet zo rap ben wel32uur bezig aan dat spel heb nu eerst wat geslapen en ga het nog eens proberen ik heb een tijd in mijn hoofd 18.00 als ik het dan niet gevonden hebt alles weg en opnieuw

Milo
5 January 2007, 17:15
Pol .. .wacht nu ff op de analyse door 1 van mijn collegae ...... ( Hijack This )
Vermeld daar ook eens die fout hier ......

We gaan derna eens , mocht dit nog steeds nok zijn een reinstall van de nieuwe Avast proberen ;)

g_man
5 January 2007, 17:19
Kijk eens of dit kan helpen (http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-129065.html)

Beamerke
5 January 2007, 17:38
Persoonlijk denk ik dat de makkelijskte oplossing is om Avast te deïnstalleren, en daarna opnieuw te installeren.

Zorg ook dat je windows up to date is :)

polmcfree
5 January 2007, 19:34
Avast heb ik reeds opieuw geinstalleerd,ook een online virus scan gedaan,dat van microsoft gedownlaod maar kan dit niet installeren opdat ik een veel nieuwere versie heb,systeem herstel van verschillende datums gedaan,avast hersteld,gekeken in MYCOMPUTER-MANAGE-SERVIES AND APLLICATIONS-SERVICES in de rechter kulom gekeken of RPC geactiveert is en op Automatic stond het zelfde met avast en daar was alles ook in orde,er is gewoon iets weg maar wat?

polmcfree
6 January 2007, 23:31
Hier mag een slotje op het is opgelost door jurgenv

Milo
6 January 2007, 23:38
Hier mag een slotje op het is opgelost door jurgenv


Zie je wel Pol ;)

Tis nen krak de Jurgen ;)