Volledige versie bekijken : dvd-rom doet het niet meer



Jun!ortje
5 January 2007, 16:50
hej ,

ik heb hier een md 8080 aldi pc staan en oppeens doet de dvd-rom het niet meer :frown: hij gaat wel open en toe , maar als je een dvd er in steekt dan probeert hij te laden maar valt stil , dan probeert hij weer te laden en valt ie weer stil , enzovoort . En het ligt niet aan de dvd . Enig idee iemand?:rolleyes:

gtrz Jun!ortje.

spruit
6 January 2007, 13:42
heb je al eens bv een gewone muziekcd geprobeerd?

maigel
6 January 2007, 14:29
heb ik ook eens gehad. ik heb toen ontdekt dat het aan de software lag want ik installeerde een virtuele drive en die werkte ook niet
(ik heb gewoon mijn pc geformateerd, want er stonden toch niet al teveel porgrammas op die ik nodig had, en het werkte weer)

Jun!ortje
6 January 2007, 21:09
ik heb er net net een gewone muziekcd ingestoke maar zonder enig resultaat

formateren is geen optie voor mij , is er geen andere oplossing? weet iemand misschien een progje om te kunne testen of mijn dvd rom correct werkt ?

Jun!ortje
7 January 2007, 16:02
kan iemand mij helpe ?!??:frown:

Nostradamus
7 January 2007, 16:32
Jun!ortje je kan mss eens met de helpdesk van Medion (http://www.gsc.be/site.aspx?taal=nl&retFK=1) contact opnemen, telefonisch of via e-mail.
Ook kan je hier (http://www.medion.com/be/) eens kijken voor een eventuele update of stuurprogramma ;)

Peter.B
7 January 2007, 16:49
ofwel via "deze computer" rechts klikken-eigenschappen-hardware-apparaatbeheer-dvd/cdrom stations op de plus klikken-rechts klikken op uwe cd/dvd speler en "installatie ongedaan maken".
pc opnieuw opstarten en je zal de melding krijgen dat er nieuw hardware is gevonden.

Jun!ortje
7 January 2007, 19:25
@op de site staan er geen mogelijke updates maar ik zal eens telefonisch contact opnemen met medion :)

@dipsy ik heb het geprobeert maar zonder succes.

tog bedankt allebei.

Peter.B
8 January 2007, 20:22
laat je ons iets weten,aub.

Jun!ortje
8 January 2007, 20:57
jha zkr ik zal waarschijnlijk pas woensdag naar medion belle :) dan zal ik ieets laten weten

Fakke_Berto
17 January 2007, 22:34
Blaas er eerst eens in. Misschien is de laser vuil. Als dat niet helpt, gooi hem eruit in je configscherm en herstart de pc. Zo heb je de beste kans.
Gr.