Volledige versie bekijken : Groot msn probleem maar belangrijk



natje1711
6 January 2007, 23:12
Hallo, ik zi met een groot probleem.
ik zou een gesprek moeten kunne terug vinden van msn maar ik heb da niet aangevinkt da die alles moet opslaan dus kan ik da ergens terug vinden :shy: Is nogal heel belangrijk dat gesprek.

boemans
6 January 2007, 23:19
Dat zal niet lukken é...

natje1711
6 January 2007, 23:43
Naar het schijnt moet da ergens te vinden zen hebben ze me gezegd maar waar weet ik niet.

Milo
6 January 2007, 23:52
mss in mijn gesprekgeschiedenis ... of heb je msnn plus ??? mss kan het daarop staan.

Zou ook in een .tmp file kunnen verwerkt zijn , maar vraag mij niet hetwelk , want euh daar ga ik u even het antwoord op verschuldigd moeten zijn

natje1711
7 January 2007, 00:23
waar vind ik die tmp file ergens ?

ghost
7 January 2007, 14:01
Ga eens kijken naar , open verkenner =>documenten => mijn ontvangen bestanden=> , dan zou er een map in moeten staan met uw naam en een lange nummer er achter , open die map , en open de map geschiedenis ,daar zou je dan al uw gesprekken zien staan in xml. Daar kunt je dus dan op klikken.

natje1711
8 January 2007, 15:45
Ga eens kijken naar , open verkenner =>documenten => mijn ontvangen bestanden=> , dan zou er een map in moeten staan met uw naam en een lange nummer er achter , open die map , en open de map geschiedenis ,daar zou je dan al uw gesprekken zien staan in xml. Daar kunt je dus dan op klikken.

Nee daar zit het ni in, ik heb het ni aangevinkt om het te doen opslaan he anders wist ik ook dat het daar in zat

AMD
8 January 2007, 16:08
Nee daar zit het ni in, ik heb het ni aangevinkt om het te doen opslaan he anders wist ik ook dat het daar in zat

Als je het niet hebt aangevinkt, ga je ook niets terugvinden.
Dat is ook de reden waarom die optie er is.

Is een jammerlijke zaak maar je gaat er helaas niets van terugvinden dan.


Grtjs AMD

Emile.H
8 January 2007, 18:21
Je kan misschien aan die contactpersoon vragen om die log door te sturen als hij die toevallig wel opslaat ;)

natje1711
9 January 2007, 14:59
Je kan misschien aan die contactpersoon vragen om die log door te sturen als hij die toevallig wel opslaat ;)

die gast die gaat da ni doen want is voor mij iets voor het gerecht ivm men dochter en hij is de stiefvader van de papa van men dochter :damn:

Milo
9 January 2007, 15:02
Kzou mss u vraag stellen aan de mannen van het Msn team .....

Mss kunnen deze personen u verder helpen ....

pitbull.spikey
10 January 2007, 01:42
Meiske ge denkt toch niet zekers dat je een msnlog kan gebruiken als bewijs in de rechtbank.Wat ga je daar mee argumenteren dan??? ja Edelachtbare hij heeft dat gezegd over mijn dochtertje blablabla kijk maar hier een logje van msn hahahahah ik zal u een goeie raad geven e en dat is VEEL
belangrijker dan uw logje.Verander direct van advokaat en ge gaat een stuk verder geraken

WhiteWolf
10 January 2007, 13:24
Mss terug te vinden op 2 plaatsen; documents and settings > (username) > mijn documenten > mijn gespreks geschiedenis "is een verborgen map" (extra,mapopties,weergave onderaan bolletje zetten bij verborgen bestanden weergeven) en in mijn ontvangen bestanden onder de map met je username van msn.
kijk ook even op deze link mss vind je daar meer over je vraag http://messenger.msn.com/Help/?mkt=nl-be
en hier een programma die je mss verder kan helpen ??? http://www.snapfiles.com/get/restoration.html
suc6 ermee

AMD
10 January 2007, 22:05
Meiske ge denkt toch niet zekers dat je een msnlog kan gebruiken als bewijs in de rechtbank.Wat ga je daar mee argumenteren dan??? ja Edelachtbare hij heeft dat gezegd over mijn dochtertje blablabla kijk maar hier een logje van msn hahahahah ik zal u een goeie raad geven e en dat is VEEL
belangrijker dan uw logje.Verander direct van advokaat en ge gaat een stuk verder geraken

Een bewijs is een bewijs. Er zijn veel manieren om bewijzen aan te halen op een rechtzaak.
De ene rechtvaardigt iets met een factuur of akte, en een ander kan een msn logfile als bewijs aanvoeren.

Het gaat zich er nu niet om waarvoor het moet dienen of in welke mate het kan gebruikt worden voor een rechtzaak maar om het probleem van natje op te lossen.

Grtjs AMD

pitbull.spikey
11 January 2007, 19:28
Een bewijs is een bewijs. Er zijn veel manieren om bewijzen aan te halen op een rechtzaak.
De ene rechtvaardigt iets met een factuur of akte, en een ander kan een msn logfile als bewijs aanvoeren.

Het gaat zich er nu niet om waarvoor het moet dienen of in welke mate het kan gebruikt worden voor een rechtzaak maar om het probleem van natje op te lossen.

Grtjs AMD


Een factuur of een akte zijn geldige officiele dokumenten een msn log NIET

Luc@s
14 January 2007, 21:42
dit is wel afwijken van het onderwerp, maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je dit kan gebruiken als bewijs, veeeeel te gemakkelijk te vervalsen, 't zelfde met een email die geen digital signature bevat.

groeten
L.

delinquente
14 January 2007, 22:11
Een factuur of een akte zijn geldige officiele dokumenten een msn log NIET
Het is een soort bewijs!
Het zit zowat tussen niet-ondertekende documenten en onderhandse aktes:

1) niet-ondertekende documenten: kunnen in bepaalde gevallen en eventueel onder bepaalde voorwaarden als schriftelijk bewijs gelden. Het betreft bijvoorbeeld de boekhouding van handelaren, kasregisters, huishoudelijke papieren, notaboekjes (je kan tegen die rechter zeggen dat je steeds je msnlogs afdrukt en het persoonlijk bijhoud)

2) onderhandse akten: zijn geschriften die uitgaan van één of meer personen, die door deze personen eigenhandig, manueel of elektronisch, zijn ondertekend, en waarin het bestaan van één of meer feiten, toestanden of verbintenissen bevestigd wordt bv.: telegram, telex, telefax, elektronische post of enig ander telecommunicatiemiddel.

Dus moest je naar de rechtbank gaan en je vind uw logs: zeker meenemen!:)

delinquente
14 January 2007, 22:12
Ahja, ivm met vervalsing.
De rechter verondersteld dat je ter goede trouw bent, en dat je dus niet vervalst:)

pitbull.spikey
15 January 2007, 12:44
achja yeeeeeeeeee right