Volledige versie bekijken : dvd schrijver crasht telkens



svenergy
8 January 2007, 07:45
ik zit met een serieuw probleem , ik heb mij een schrijver gekocht maar telkens als ik een cd of dvd maak niet uit wat erin steek crasht de pc.
heb ook al van kabel veranderd , master/slave veranderd , helpt allemaal niks.
en gister ging hij voor de eerste keer dus ik snel een dvd branden voordat hij terug zou crashen en juist bij 100 % wanneer die de cd begon te lezen crasht hij weer .
weten jullie mss wat het probleem kan zijn ?

stertje
8 January 2007, 08:27
Mischien eens vermelden om welke schrijver het hiet gaat???
(merk en type)
Dan kunnen we eens zoeken naar de nieuwste firmware.

Icemar
8 January 2007, 08:47
met welke software brand je ?
welke error krijg je ?

svenergy
8 January 2007, 20:00
het gaat hier over een LG schrijver GSA-H10N
en dit heeft denk ik niks met een software probleem te maken want hij crasht zelfs als hij nog aan het opstarten is , je weet wel "DOS" eigelijk .
en als hij is gecrasht wilt hij wel opstarten maar telkens crasht hij terug totdat je de cd/dvd uit de schrijver haalt.
dan reset je hem en dan werkt hij weer totdat hij weer een cd of dvd krijgt voor te lezen en start hij opnieuw op .
dus krijg geen error

Icemar
8 January 2007, 20:07
heb je nog garantie op de brander zo ja dan deze er uit halen en terug gaan naar de winkel dit lijkt er op dat je brander kapot is

svenergy
9 January 2007, 07:46
heb ik al gedaan , heb een nieuwe gekregen maar deze heeft het ook

Icemar
9 January 2007, 09:29
deze en je pc naar de winkel meenemen en laat ze daar dan een dvd branden
als ze daar ook hebbe kunen ze gelijk een andere voor je inzetten en testen want het kan zijn dat je een totaal andere brander er voor terug gaat krijgen

svenergy
10 January 2007, 01:45
dus jullie denken dat het aan de brander ligt?

Icemar
10 January 2007, 03:16
ja zo te lezen aan je verhaal wel

svenergy
11 January 2007, 02:04
dit heeft hij nu ook,
juist kon ik tot mijn verbazing een dvd branden en juist bij de 100 % waneer hij de dvd wou lezen crasht hij weer
hij crasht dus altijd wanener hij de cd leest

Icemar
11 January 2007, 03:11
gewoon terug gaan en het probleem voor leggen als je kan lieft je pc ook mee nemen dan dan kunne ze testen op je eigen pc

ajaxloverr
11 January 2007, 18:23
bel LG Electronics op voor support

svenergy
13 January 2007, 13:39
oke nog nieuwe info ben in de pc winkel geweest die manne vonden het niet :P.
maar wat ik raar vind dat ben ik vergeten te zeggen , mijn gewone DVD speler in de pc heeft dit probleem ook 8/10 crasht hij ook als die een cd of dvd moet lezen .
en in de winkel zeiden ze iets van ASPI drivers kan het daarmee te maken hebben :S