Volledige versie bekijken : Voeding ?



marco
8 January 2007, 15:37
Hallo iedereen,
Ik ben hier met een vraagje over de voeding.
Een vriend van mij zijn pc geeft geen kik meer en ik denk dat het de voeding is,maar hoe kun je eigenlijk 100% weten dat het de voeding wel degelijk is.
Ik heb ze eruit gehaald en dan gewoon in het stopkontakt gestoken en ze gaat niet meer,heb ik er goed aan gedaan het op die mannier te testen ?
Dank bij voorbaat
Groetjes marco

Milo
8 January 2007, 16:30
Hmmm
Vertel eens hoe oud is die pc ?
Dus die start niet meer op ook

marco
8 January 2007, 17:03
Hallo Milo,
De pc is ongeveer een jaar of 8 oud maar heeft altijd goed gemarcheerd zenne maar gisteren wou hij hem opstarten en gaf doodgewoon niets.

Milo
8 January 2007, 17:35
Dus hij reageerde zelf niet als er werd opgestart , of kwam er even een mimiene reactie ?

marco
8 January 2007, 17:37
Er kwam totaal geen reactie !!!

Milo
8 January 2007, 17:39
Hmm , 8 jaar zeg je .... Het kan u voeding zijn ... maar ik vrees voor het Mobo ...

Zie .... probeer eerst een voeding van een kameraad ofzo ..... maar euhm ... ik denk dat ge naar de begrafenisondernemer gaat mogen bellen en een afspraak zult mogen regelen : het bakske antiek is dood :)

Emile.H
8 January 2007, 18:18
Kan je eigelijk je voeding testen door die in het stopcontact te steken?? :rolleyes: :eek:
Wat moet dan het effect zijn? je kan die toch niet aanzetten, ofwel ?

admsnake
15 January 2007, 21:55
pin 3&4 tegen elkaar dacht ik met een brugje en deze zou moeten starten

PorkyFrost
16 January 2007, 21:34
en 't pinnetje miss niet aanraken :p

ajaxloverr
17 January 2007, 20:59
Hallo iedereen,
Ik ben hier met een vraagje over de voeding.
Een vriend van mij zijn pc geeft geen kik meer en ik denk dat het de voeding is,maar hoe kun je eigenlijk 100% weten dat het de voeding wel degelijk is.
Ik heb ze eruit gehaald en dan gewoon in het stopkontakt gestoken en ze gaat niet meer,heb ik er goed aan gedaan het op die mannier te testen ?
Dank bij voorbaat
Groetjes marco

boven de ventilator zit een schakelaar, soms gaan dan de lampjes van de pc 1sec knipperen, als dat zo is licht het niet aan de voeding

coopman
17 January 2007, 23:06
begon het niet te stinken toen hij niet meer ging ?

e anders totaal geen reactie volgens mij aangezien de stroom niet meer door zou kunnen als de zekering inde voeding doorgebrand is :)

gabriel
20 January 2007, 12:31
hey
ik dacht dat het eenvoudig vast te stellen is : draaien de ventilatoren ??? ja : iets anders neen : voeding defekt