Volledige versie bekijken : Kalender Evenement toevoegen



Mimosa
9 January 2007, 13:00
Ik zie dat de kalender is aangepast naar 2007 :good: Maar ik wil een terugkerend evenement toevoegen en dat lukt me niet. :damn:

Incorrect time chosen. Make sure that a valid from time and to time is set. Make sure to either choose a pre-defined time or set your own.

Ik wil gewoon een jaarlijks evenement toevoegen. En vermits we niet kunnen zeggen dat er geen einddatum moet zijn, duid ik 2037 aan omdat het zover loopt tot nog toe...
Blijkbaar kunnen we commentaar toevoegen ook en smiley's... Maar als ik alles doe dan geeft hij bovenstaand bericht :damn: :frown:
Wat doe ik verkeerd? Graag raad aub. Thx!

g_man
9 January 2007, 13:42
Je moet ook wel de tijd ingeven 2x, zowel bij begin als bij eind...heb zojuist een test gedaan op 26 juli en het werkt.. :) ;)

Mimosa
9 January 2007, 14:08
Je moet ook wel de tijd ingeven 2x, zowel bij begin als bij eind...heb zojuist een test gedaan op 26 juli en het werkt.. :) ;)
Dat héb ik gedaan! Een begintijd en een eindtijd (ook al zou er gene hoeven te zijn :p) Ik heb ook commentaar en een smiley of wat ingevoerd en dan geeft hij na alles dat kader. Bij jou kan hij mss iets meer? Want jij bent geen "gewoon" lid :p
Ik probeer opnieuw...
Het lukt niet!:cry:

Mimosa
9 January 2007, 15:19
Derde keer goeie keer?
Ik heb geprobeerd en moest blijkbaar nog bij "Kies tijd" iets invullen. Heb Middennacht gekozen 2x, (begin en einddatum) Dat was blijkbaar de "boosdoener". En nu bij opslaan verscheen zoiets van... dat het eerst moet goedgekeurd worden door de moderator vooraleer het in de kalender verschijnt. (Hopelijk heb ik geen fouten gemaakt :shy: en kan ik achteraf eventueel nog verbeteren? :shy: )
Vroeger verscheen dat direct en kon je direct verbeteren indien nodig...
Hopelijk word ik verwittigd of zo? Anders moet ik eraan denken om te gaan kijken in de kalender of mijn bewuste datum er staat of niet?