Volledige versie bekijken : email



guido001
9 January 2007, 19:12
hallo,iedereen ben nieuw hier en zit natuurlijk met een vraagje.
telkens als ik een bepaalde email krijg is deze in delen opgesplitst,en blijft hij in delen staan zodat ik hem niet kan openen(wat vroeger niet het geval was)oorzaak??????:wall:

Jelle
12 January 2007, 21:27
Wat bedoel je met "in delen"? Ik begrijp het niet echt :damn:
Kan je eventueel een screenshot ervan maken?

berger
12 January 2007, 21:51
Zijn dat dan geen grote mails die door de verzender opgesplitst werden omdat deze berichten te groot zijn? Berichten groter dan 5 à 10 Mbytes (afhankelijk van de provider) kunnen problematisch zijn. Met welk programma ontvang je die opgesplitste mails?

guido001
13 January 2007, 13:41
met outlook express 6,het is telkens van dezelfde afzender,vroeger voegde hij die steeds netjes samen en dan bleef er ééntje staan die ik dan kon openen!
nu blijven de delen gewoon staan vb 1/3 2/3 3/3 :damn:

berger
13 January 2007, 14:06
Zo staat het in de help functie van Outlook Express :

Opgesplitste berichten samenvoegen
Grote berichten, zoals berichten met afbeeldingen, audiobestanden of andere grote objecten, worden soms tijdens het e-mailen of posten in een nieuwsgroep opgesplitst in kleinere bestanden en weergegeven als meerdere berichten. U kunt deze berichten weer samenvoegen om het oorspronkelijke bericht te maken en dit weer te geven in Outlook Express.
Selecteer alle berichten die deel uit maken van het oorspronkelijke bericht (elk deel heeft meestal een nummer).
Klik in het menu Bericht op Combineren en decoderen.
Plaats de delen indien nodig in de juiste volgorde.Opmerking
Nadat het bericht is samengevoegd en gedecodeerd, wordt het weergegeven in een afzonderlijk venster. Het bericht wordt in de berichtenlijst nog wel weergegeven als meerdere kleine berichten. Klik op Opslaan als in het menu Bestand als u het samengevoegde bericht wilt opslaan.Of uw correspondent vragen de berichten niet meer te splitsen, en dus waarschijnlijk kleinere berichten te sturen. Indien het toch absoluut grote berichten moeten blijven kan dat bvb via een "doorsluisdienst" zoals "Yousendit". Zie http://users.skynet.be/freeware/#E-mail

guido001
15 January 2007, 15:54
bedankt berger,maar het blijft nog steeds in delen staan!