Volledige versie bekijken : Kalenderevenement 2de poging!



Mimosa
10 January 2007, 09:12
http://www.minatica.be/showthread.php?t=41912 Hier is mijn toppic gesloten! (Ik had er nochtans nog niet om gevraagd? :shy: )
Maar als ik ga kijken in de kalender, dan staat mijn evenement van gisteren er nog niet in! :damn: :frown: Nog geen tijd gehad, moderatoren? Of is het "verloren" gegaan?

Mp3Tjoeper
10 January 2007, 10:39
http://www.minatica.be/showthread.php?t=41912 Hier is mijn toppic gesloten! (Ik had er nochtans nog niet om gevraagd? :shy: )

De jeugd van tegenwoordig hé Mimosa.....:lol: :lol: :lol:

g_man
10 January 2007, 11:14
1. Als het probleem opgelost is, gaat een topic dicht, niet ENKEL wanneer een lid daar achter vraagt! ;)
2. 't IS niet omdat jij daar dringend een event in wil zien, dat de crew daar alles voor moet laten vallen...geduld is nog steeds een goede deugd...wsl is dat over het hoofd gezien, omdat er weinig of niemand gebruik van maakt.
3.Event is gevalideerd en dus kan deze ook op slot. :p

g_man
10 January 2007, 19:24
op verzoek van TS terug open... :)

Mimosa
10 January 2007, 19:28
1) Bedankt om het te valideren en deze toppic weer open te stellen! :good: :bow: :thx:
2) Mimosa heeft geduld, véél geduld... Soms een"engelengeduld" (he Tjoeperke ;) :D )

3) Vraag: Als er toch weinig of geen gebruik wordt gemaakt van het toevoegen van evenementen, waarom moet het dan eerst gevalideerd worden?? Vroeger zette ik dat in de kalender en het stond er direct bij :shy:

PeterN
10 January 2007, 21:22
Daar de kalender voor iedereen zichtbaar is en we de bijgevoegde evenementen eerst willen controleren voor ze geplaatst worden, is er die goedkeurings procedure.
Niet iedereen wil zijn huwelijksverjaardag in de kalender zetten. Er zijn soms evenementen die niet echt de regels volgen (illegaal dingen, forumregels) die men toe wil voegen. Nu omdat we moeilijk deze kalender iedere dag kunnen controleren waar iemand iets heeft toegevoegd doen we het met de goedkeurings procedure. Op die manier weten we wat er op de kalender voor iedereen verschijnt ;)

Mimosa
11 January 2007, 08:41
Thx, Peter enne... okay! :good: :bow: :thx:
Da's dan voor mij als antwoord voldoende ;) Het mag weer dicht. G-man heeft het weer geopend (op mijn aanvraag) opdat ik de kans zou krijgen deze vraag te stellen ;) Zo weet iedereen die het wil weten (en lezen) dus ook ;)