Volledige versie bekijken : vraagje HDD



Royaljan
10 January 2007, 15:56
Mijn PC is opeens uit gevallen,en bij terug op starten komt steeds het volgende op het scherm:
"Geen harddisk gevonden.
Systeem herstellen kan niet worden vervolgd.
Druk op een willekeurige toets om door te gaan."
Ik heb dit geprobeerd,doch hetzelfde bericht komt steeds terug.Kan U me
hierbij aub helpen?????TNX

Milo
10 January 2007, 16:00
HArddisk Crash.

Weinig of niks aan te doen vrees ik ....

slicky
10 January 2007, 19:04
jips

het zal misschien raar klinken maar haal een de hd eruit en stop hem een
uurtje of drie in de diepvries;)

ik had ook eens een soortgelijke foutmelding heb dit gedaan en ze werkt terug

best wel zorgen dan voor een backup en die dan vernieuwen hé:D

Ché
19 January 2007, 12:38
wordt hij nog in je bios gededecteerd?

Royaljan
8 February 2007, 11:20
Hij zegt mij gewoon dat er geen harde schijf herkend word,dus is deze denkelijk wel naar de vaantjes.Nu is mijn volgende vraag of ik een nieuwe harde schijf kan plaatsen én deze kan opstarten met de Master-CD die ik gemaakt had???Dank bij voorbaat.
Jan

g_man
8 February 2007, 12:19
Een hardes schijf plaatsen is altijd een optie...maar wat bedoel je met "MAster-CD"?

Royaljan
8 February 2007, 12:55
tja.......bij aankoop is de harde schijf leeg,kan ik de drivers en programma's er op zetten met Master_CDvan de HDD die gecrasht is?

Beus
8 February 2007, 13:06
tja.......bij aankoop is de harde schijf leeg,kan ik de drivers en programma's er op zetten met Master_CDvan de HDD die gecrasht is?

Als je bedoelt dat jouw "Master-CD" een recovery cd ( Voor als je een Compaq/Dell/HP etc PC hebt ) is zeg maar.

Dan denk ik heus wel dat dat kan.

MvG,
Beus

Royaljan
8 February 2007, 13:24
Ik heb die herstel-CD aangemaakt als ik mijn PC gekocht heb,dus ik denk wel dat dit de Recovery-CD is die U bedoelt en dient voor een HP.
Hartelijk dank

g_man
8 February 2007, 14:22
Ben niet zeker of dat gaat met een master CD...die pc's hebben een verborgen partitie waar gegevens opstaan nodig voor de installatie... dus met een nieuwe HDD zijn die gegevens verloren...